1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mikä DVD aihio Lite-On SOHW-1653S:lle?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi maki4 17.01.2005.

1. maki4

maki4 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo elikkä minulla on Lite-On SOHW 1653S polttava asema, ja uusi Firmware päivitys haettu, mutta siitä huolimatta elokuva pätkii jossain looppupuolella,(Ennen päivitystä pätki todella paljon) että kysyisin mitä DVD aihioita te käytätätte, jolla on myös kyseinen polttoasema. Minulla on Datawrite Yellow 4x DVD-R levyjä, ja en tiedä onko noissa sitten jotain, joka ei sovellu tälle polttimelle. Liike on kyllä luvannut vaihtaa uuteen polttoasemaan, mikäli ei alaa pelaileen, mutta pitäisköhän koeilla toisia aihio vaihtoehtoja ensin?

2.  
  3. MissBlue

MissBlue Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla oli aikaisemmin 451 ja ainakin se tykkäsi kovasti Verbatimista, Suomesta ostetuista TDK:sta ja Maxellista.

4. m77

m77 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kuten MissBlue jo sanoikin, niin nuo maxellit ja tdk:t on parhaita ja toimivat Lite-Onilla moitteettomasti. Ja sama pätee myös verbatimeihin. En näe kovinkaan järkeväksi ostella mitään halpalevyjä, kun noita verbatimeja ainakin saa ihan hyvään hintaan esim. verkkokaupasta. Ja kannattaa muuten polttaa hitaalla nopeudella leffat, itse poltan aina 2x.

5. maki4

maki4 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo kiitti vinkeistä. Pitää kokeilla noita toisia vaihtoehtoja, kun eipä sitä suotta kannate polttavaa lähtee vaihtaan uuteen, kun luulen kuiten, että näiden aihioden merkin vaihtamalla tulos paranee. Toivotaan kuitenkin

6. j.kaari

j.kaari Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä oon poltellu tähän mennessä vaan TDK:n ja Maxellin levyille ja Maxellille tulee selvästi parempaa jälkeä. Lainasin kaverilta LiteOnin asemalla poltettja erimerkkisiä levyjä ja testasin ne nerolla. Testissä oli mukana Commodoren, Imationin, TDK:n, Verbatimin ja Maxellin levyt. Verbatimille ja Maxellille Lite-On polttaa selvästi parasta jälkeä noista levyistä.
    Itte käytän tästä lähtien vaan Verbatimin ja Maxellin levyjä. Suosittelen vain noita levyjä, mutta muista merkeistä en toki tiedä.

Jaa tämä sivu