1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Canal+ ilmainen kaksi viikkoa?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi väpättäjä 15.01.2005.

  1. väpättäjä

    väpättäjä Member

    Liittynyt:
    15.01.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olis pari kysymystä tosta jos joku osaisi vastata...mulla on kerran haettu toi kahden viikon ilmanen katseluaika anttilasta mutta peruin sen myöhemmin enkä jatkanut tilausta....nyt haluaisin testata uudelleen tuon kaksi viikkoa ja tilasin äsken uudelleen sen canal+ kotisivulta...onko kellään tietoa voinko katsoa uudelleen nämä kaksi ilmaista viikkoa vai onko digiboksissani esim jokin esto etten voi enää katsoa 2 viikkoa ilmaiseksi...onko kokemuksia tällaisesta?? digiboxin merkki ja malli on philips dtr 2000
     
  2.  
  3. vict_cr

    vict_cr Member

    Liittynyt:
    31.12.2004
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    canal plus katsoo kortin mukaan, ilma korti ei voi katsoa.
    Terveisin
     
  4. väpättäjä

    väpättäjä Member

    Liittynyt:
    15.01.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    niin eli se tarkottaa sitä että jos saan uuden tollasen kokeilukortin niin voin saada uudet 2 viikkoa ilmaiseksi...eikä se vaikuta enää mitään että mulla on ollut jo kerran tollanen kokeilu??
     
  5. Tonppa72

    Tonppa72 Guest

    joo eli ku haet ja palautat 2 viikon jälkeen ja haet uuden eri paikasta ja palautat....jne....pääseee myös aika pitkälle!!!mut kai se pira m3 on helpoin?? ja sit vaan viru valkeeta ja sohvalla loikoilua....
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 15.01.2005
  6. vict_cr

    vict_cr Member

    Liittynyt:
    31.12.2004
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Canal plus Korti jarjestella kaiki signali joka tulee sateliite ja avatta salaius canal plus kanavia. Kortti ei voi kestää 02 vikko, mun mielestani kesta enemaan. Kun vaihdetaan salaisus kortti kodi tehdaan sateliiten kautta. Tämä on virallinen prosesi.
    Jos sulla on ilmaiseksi 02 viikoa kortti se tarkoitta etta sä palauttaa kortin kahden viikon pasta kaupan.
    Sorry jos mun suomen on ihan huono.
    Terveisin.
     
  7. masaV

    masaV Regular member

    Liittynyt:
    23.02.2004
    Viestejä:
    245
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tämä mainos joka cd:llä on 2viikkoa on todellisuudessa 6kk kortti(min,)mutta siinä on lainmukainen 14pvän palautusoikeus eli saat katsella 2vk ja palautat eli purat tuon minimi 6kk sopimuksen silloin.
    juuri netissä tilasin itsellekin tuon 2vk ajaksi tietenkin vain,kukaanhan ei noita ryöstöhintoja asuosiolla maksaisi.ainoa hyöty tuosta on itselle että kaivan winexplorerilla ja scripteillä kortin sisuksista saloja auki :)
    uusimmilla scripteillä saa tilaus kannankin muutettua vuoden loppuun asti :)
     
  8. väpättäjä

    väpättäjä Member

    Liittynyt:
    15.01.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    onks toi mahollista kun säätää sitä korttia niin saada tilauksen vuoden loppuun saakka...pystytkö jossain vaiheessa sanomaan miten vai onko jossain ohjeita??
     
  9. tikma

    tikma Regular member

    Liittynyt:
    14.01.2004
    Viestejä:
    157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pitääkö toi Canalin alkuperäinen kortti palauttaa sen 2 viikon koeajan jälkeen, kun ei meinaa maksaa sitä normaalia tilaushintaa?
     
  10. masaV

    masaV Regular member

    Liittynyt:
    23.02.2004
    Viestejä:
    245
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kortti pitää palauttaa cd:lle koska kortti ei ole oma vaan vuokralla cd:ltä tyyliin toimittavat. tosin on noita omiaksikin ostettu(ns,koira söi,kakarat rikkoi,tyyliin :))
    joutuu maksamaan jonkin takuun kai ei omakohtaisia tietoja vielä.
     
  11. tikma

    tikma Regular member

    Liittynyt:
    14.01.2004
    Viestejä:
    157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kuinka kauan tilauksesta kortin saapumiseen menee aikaa? päivä, pari päivää, viikko???
     
  12. väpättäjä

    väpättäjä Member

    Liittynyt:
    15.01.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    niin joo mä pistin ton kortin tilaukseen sunnuntaina...et tuleekohan se tässä ihan lähipäivinä?? tänään ei ainakaa tullu.
     
  13. Kurtza

    Kurtza Regular member

    Liittynyt:
    23.12.2004
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Todennäköisesti saapuu huomenna (ykkösluokan kirjekuori).

    Posti lähtee ja kulkee vain arkisin eli tänään
    postitus ja huomenna perillä.
     
    Viimeksi muokattu: 18.01.2005
  14. masaV

    masaV Regular member

    Liittynyt:
    23.02.2004
    Viestejä:
    245
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    winexplorerista vielä sen verran tietoa mitä sain eilen ongittua netistä,ei toimi kaikilla korteilla,määrätyt sarjanumeroilla olevat kortit eivät aukea ja vanhemmat kortit eivät myöskään.ohjelmia on esm,cnxtool,conaxtool yms.
     
  15. väpättäjä

    väpättäjä Member

    Liittynyt:
    15.01.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eipä tullu tänääkään toi kortti toivottavasti tulee tällä viikolla edes...
     
  16. ^^ianal

    ^^ianal Member

    Liittynyt:
    07.01.2005
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kun tilasin netistä tuon "ilmaisen 2 viikkoa" niin kesti noin 1.5-2 viikkoa ennen kuin kortti tipahti postilaatikosta.
     
  17. aleksxz

    aleksxz Member

    Liittynyt:
    18.12.2004
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kannattaa varautua siihen, että postiluukusta kolahtaa lasku, vaikka olisikin sanonut sopimuksen irti ennen kahta viikkoa. "Asiakaspalvelu" kun ei ole cd:llä todellakaan mitään kaksista.
     
  18. Kurtza

    Kurtza Regular member

    Liittynyt:
    23.12.2004
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ilmeisesti tuo "kaksi viikkoa" alkaa postin lähetyspäivästä?

    Ja saiko esim. Anttilasta kortin heti mukaan?
     
  19. ^^ianal

    ^^ianal Member

    Liittynyt:
    07.01.2005
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo, pitää paikkaansa. Lähettivät minulle eilen 77 € euron laskun, vaikka olin irtisanonut sopimuksen heti seuraavana päivänä kortin vastaanottamisesta.
     
  20. ^^ianal

    ^^ianal Member

    Liittynyt:
    07.01.2005
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo, pitää paikkaansa. Lähettivät minulle eilen 77 € euron laskun, vaikka olin irtisanonut sopimuksen heti seuraavana päivänä kortin vastaanottamisesta.
     
  21. ^^ianal

    ^^ianal Member

    Liittynyt:
    07.01.2005
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kuis se nyt kahteen kertaan tuli? :(
     

Jaa tämä sivu