Joo ostin tässä ekan DVD polttavan noin viikko aikaa, ja opetteluahan tämä on, mutta kysyisin että miten tuolla DVD Shrink 3.2 ohjelmalla nuo extrat otetaan pois, kun ohjeita olen kyllä lukenut, mutta niissä on ohjelman versio vanhempi, eikä kuvineen oikein ole samanlainen, ja sitten toinen asia olis, että mistähän johtuu kun DVD RW:lle onnistuu elokuva tuon ohjelman avulla, mutta DVD R:llä elokuvasta puuttuu pikku pätkiä tai sitten se jossain vaiheessa tökkii. DVD R aihiot on kyllä jostain ulkomailta tilattu jotka kaverilta ostin edullisesti
Joo voi olla, että minun polttimessa ne ei sitten pelaa. Tiedä häntä? mutta se kaveri on kyllä omalla poltellut samoja levyjä, joita on minullakin muutama, ja hyvin näkyy Sillä on Pioneer polttava, ja mulla Lite-on
Painat Shrinkissä REAUTHOR nappia ja raahaat mainmovien oikealta vasemmalle. Näin syntyy levy jossa on pelkkä elokuva ilman menua ja extroja. Jos haluat säilyttää menun et voi kokonaan poistaa extroja, mutta voit korvata ne vaikka still kuvilla sieltä alasvetovalikosta missä pakkausprosenttikin valitaan.