1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ei mitään uutta

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi -Ihmemies 12.01.2005.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. -Ihmemies

    -Ihmemies Member

    Liittynyt:
    03.03.2004
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla on Hauppauge WinTV NOVA-t PCI (Model 909) DVB- kortti, laite on ihan hyvä mutta ohjelma ei ole parantunut kolmessa vuodessa oleellisesti, lisätty ainoastaan EPG, ajastetut tallennukset ja vähän viilattu tallennusta ja tekstiteeveetä. Muistelisin ainakin korttia ostaessani miten korttia kehuttiin ja, että tulevaisuudessa ohjelmisto päivitykset pitävät laitteen ajan tasalla. Onhan kolme vuotta jo pitkä aika ja olisin olettanut, että tässä ajassa saataisiin sellainen ohjelma jota kehtaa käyttää. Ensin pitäisi saada ihan perusasiat kuntoon mutta ei se "Hauppaugen" ohjelma ihan susi ole vaikka vaatisikin pientä parantelua ja se on oikeastaan ainoa ohjelma joka pitää kuvasuhteen oikeana, audio/video oikeaan aikaa ja toimii huonollakin signaalilla paitsi VLC on "parempi". Pikku asioillakin saisivat jotain aikaa, lisäisivät ohjelmaan mahdollisuuden tallentaa ajastetusti transport streamiä. Onnistuuhan se nyt TSTOOL/ StuffTV -ohjelmilla mutta vain manuaalisesti. En tiedä mistä johtuu se, että kanava vaihto tuottaa monelle ohjelmalle ongelmia. Voisiko olla kyseessä laiteohjaimesta johtuva seikka mutta se kortin mukana tullut ohjelma (TT- DVB (1.3a?)) ei kärsi tällaisesta ongelmasta ja eikä sitä haittaa häiriöt signaalissa mutta muuten on epäluotettava. Nämähän itsestään selviä asioita mutta onkohan ne ohjelman tekijät itse kokeillut omia ohjelmia? Minulle suomen kielikin on vaikeaa joten en edes yritä muistuttaa ohjelman tekijöitä pikku puutteista mutta jos joku saisi vähän vauhtia kehitykseen tai tietää ohjelma millä voisi tallentaa ajatetusti oikein tekstityksineen (yhtä luotettavasti kuin nykyisellä (2.16/ 2.17g) ohjelmilla) ja ekologisesti virtaa säästäen.
     
    Viimeksi muokattu: 20.01.2005
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu