1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tietokone kaatuilee, joku ajurijuttu..

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi TllNA 11.01.2005.

1. TllNA

TllNA Member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    13
    Eilen ja tänään on käynyt niin, että kun olen sulkenut Mozillan tai Firefoxin, koko kone menee nurin. Sitten se käynnistää itsensä uudelleen ja ilmoittaa että järjestelmä on toipunut vakavasta virheestä tai jotain sellaista. Sitten kun annoin sen raportoida virheestä, se antoi mulle tällaisen linkin:

http://oca.microsoft.com/en/response.aspx?SGD=c846f623-065a-4d6d-b2d3-ee6d0232a823&SID=64

Mä en tajua ATI Graphics Driverista mitään. Onko se joku välttämätön ja mitä mun nyt pitäis tehdä. Toi kaatuminen hävitti mun suosikit ja aloitussivun aina siitä selaimesta, kunpi sen kaadon aiheutti. Kiva homma hankkia kaikki linkit ja asetukset takaisin...

Auttakaa!

Mulla on siis xp ja mä en ole kovin taitava näissä jutuissa. Onnistuin kuitenkin löytämään tällaisen palstan, jossa tuntuu olevan it-neroja :)

2.  
  3. sniperfin

sniperfin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. TllNA

TllNA Member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    13
    Okei, kiitos paljon! Nyt toi on asennettu ja kun restarttasin koneen, tuli esiin resurssienhallinnassa support-kansio, joka siis sisältää ton mainitsemasi paketin, joka sitten taas sisältää paljon kaikenlaista (mm. Driver- ja CPanel-kansiot). Pitääkö mun tuolta sisältä vielä ajaa joku juttu? Se asennusjutun tein (eli klikkailin nextiä kunnes homma oli valmis ja piti uudelleen käynnistää kone).

Aika jännä juttu, jos joku vanhentunu näytönohjain voi kaataa koneen. Toivottavasti nyt kone toimisi taas normaalisti.

Kiitos avusta :)

5. sniperfin

sniperfin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hiirun oikeella työpöydällä painat ja valitset ominaisuudet(properties).Asetukset välilehdellä(settings) on lisäasetukset nappula(advanced),sieltä pääset säätelemään kaikenlaista.Tuo kansio sisältää vaan ton paketin sisällön jonka se purki sinne asennuksen ajaksi. Voit ottaa ton alkuperäsen paketin talteen jonnekin, ettei tartte uudelleen ladata ja poistaa sen c:/ati/support hakemiston.Muita juttuja ei tartte tehdä.

Jaa tämä sivu