voisko joku kertoo mikä mahtaa olla vikana ku dvd asemaan laittaa dvdn ja se ei oikeen tykkää lukee sitä? on ollu kone jo ainaki vuoden toiminu hyvin asetuksia en oo sörkkiny..jne jne..kiitos
oon kokeillu useimmilla levyillä..se niinku ensin muka latais ja sit se vaan hyytyy..hurisee aluks ihan vähän ja sit hyytyy...
Kato eka näkyykö laitehallinnassa varoituksia(keltainen/punainen huutomerkki) start --> run.. --> devmgmt.msc ja ok. Koitas poistaa se laite järjestelmästä ja antaa Windowsin(kai?) löytää ja tunnistaa se laite uudelleen. Dvd/cd-asemalle mitään ajureita erikseen tarvi asennella.
lukupään laseri ilmeisesti mennyt rikki tai likainen, jos puhdistus wi auta niin takuuseen laite jos on vielä takuuta jäljellä.
Jos on yli vuoden toiminut hyvin niin tuskin vaan on valitettavasti takuuta jäljellä :/ ainankin epäilen
joo mä oon postanu sen laitteen sielt järjestelmästä..ei auttanu..kyl se tunnisti sen..mut sit tossa cd asemassa on semmonen et se rapisee aika ilkeen kuulosesti..avasin yks päivä prossun mut ei siellä mitään ihmeellistä näkyny..itekki ajattelin et siel olis lukupää paskana..mut ei takuuta oo enää..