http://koti.mbnet.fi/hulkster/kansio.JPG Miksiköhän resoluutioita ei näy enään tuossa näkymässä? Aikaisemmin näkynyt. Miten ne saisi näkymään?
Olen sieltä etsinyt mutta ei löydy. "valitse tiedot" kohdasta olen ruksannut "mitat" mutta ei näy resoluutioita
Juu,sieltä olen kaikkia kokeillut. Resoluutiota siellä ei näy. Ja muuten kestokaan ei toimi,ei näy minkään avin kestoa. Voiko johtua tästä: 1. Open up regedit 2. Goto HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler 3. Delete the "Default" value which should be "{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}" Tuon tein että voi avit poistaa helpommin. Voiko tuo estää resoluution ja keston näkymisen?
Kirjota poistamasi arvo/arvot takasin rekkariin, boottaa ja kokeile, luulenpa että toimii. Noita kaikenmaailman rekisterinikkareiden ohjeita kannattaa toteuttaa varoen ja ottaa aina backuppi ennenkuin muuttelee.
Windowsin uudestaan asennus varmaan auttaisi? Mutta olisi kiva tietää miksi avin resoluutiota eikä kestoa näe enää resurssienhallinnassa
Kysymys on mihin niitä tarvitsee resurssienhallinnassa. EDIT: Kyllä se tuolla rekisterimerkinnän palautuksella pitäisi palata.