Korttina Gainwardin uuden revisionin 6800LE - TV-Out toimi vielä eilen, mutta koska jostain kumman syystä aina deleteä painaessani ruutu välähti mustana ja päätin vaihtaa ajurit uudempiin forcewareihin. Ko. ajurit kuitenkin bugasivat grafiikoita muutamissa peleissä ja iskin samat "vanhat" (uusimmat viralliset ajurit) sisään, mutta TV-Out ei jostain kumman syystä toimi. a) Näyttis havaitsee TV:n. b) Äänet siirtyvät normaalisti. c) S-Video kaapelia käytän, mutta mitään kuvaa en saa TVn ruudulle. Olen kokeillut niin dualviewiä kuin cloneakin - ja kokeilin eri viisillä eri ajureilla - ei auta. Mitähän hittoa? Niin ja S-Video on tsekattu muutamaan otteeseen - kiinni se on.
S-Videon päällä olosta en tiedä? Mistä tuo pitäisi tarkistaa? Jos tarkoitetaan vain Windowsin asetuksia, niin Pal B:tä sekä G:tä olen kokeillut, niin automaagisena, komposiittina kuin S-Videonakin (signaalia) BIOS ei näy. Olen käynyt kaikki AV-kanavat läpi, eikä mistään näy mitään.
TV:n manuaalista varmaan löytyy lisää infoa tuosta s-video kanavasta. Onko sitä TV:tä testettu jollain muulla videolaitteella ettei se esim ole "kuollut"?
No en usko, että se itsekseen vuorokaudessa "kuolisi". Tosiaan edellisenä päivänä toimi - seuraavana kun kokeilin ei enää, mutta olin välissä vaihtanut näytönohjaimen ajurit...
Windowsin uudelleen instalointi EI poistanut ongelmaa. 90% varma, että joko piuha tai näyttiksen tv-out on sökönä...