1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Hyvä Digiboxi??

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi elama 31.12.2004.

  1. elama

    elama Regular member

    Liittynyt:
    27.08.2003
    Viestejä:
    235
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitkä boxit on käyttökelvollisia. Pitäis saada boxi, johon saisin MII:lla muutaman extra kanavan. Mikä ois hyvä.

     
    Viimeksi muokattu: 31.12.2004
  2.  
  3. effer

    effer Regular member

    Liittynyt:
    14.05.2004
    Viestejä:
    132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No, näistä uusimmista voisin suositella Luxorit:ia, toimii ilman cam:ia.

     
  4. masaV

    masaV Regular member

    Liittynyt:
    23.02.2004
    Viestejä:
    245
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    toimivat laitteet mitkä itse itse testannut on salora,finlux,medion,triax,humax,sony,


    epäkelvot nokia(tietyin varauksin=vaatii lisäksi cammin eli tuplakalliiksi tulee,verraten oikeisiin toimiviin pokseihin+hinta laatu suhde myös=polttaa niitä cammeja usein ja hartaasti rikki myös) ,philis,lidlin roskat.
     
  5. Kaimar

    Kaimar Member

    Liittynyt:
    15.12.2004
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on Nokian 260c -boxi ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen. Tallennushomma rulaa kuin unelma (kovo).
    Tässä vaheessa riippuu onks sulla kaapeli vai antenni. Ostaisin itse kerralla tallentavan boxin, jossa on kaksi viritintä. Tosin kahdella virittimellä ei toistaiseksi saa ku antenniverkkoon. Toisella katot, toista tallennat :). Sonyn boxi ois ollu mun mieleen, mut ku ne ei tee ku antenniverkkoon, siis kuulemma loistava kuva. Ei tod. valittamista Nokian suhteen, olen jopa ollut TYYTYVÄINEN!

    Tuo CAM -homma on semmonen, mistä ei tiiä!

    Mikä se on?
     
  6. Pena33

    Pena33 Guest

    Toi cam homma on sellainen että Nokian 260T mallisa ei piraattikortit toimi ilman Conaxin cammia.
    Että T mallin Nokian boxeja ei kannata ostaa jos aikoo katsella piraattikortilla.
     
  7. masaV

    masaV Regular member

    Liittynyt:
    23.02.2004
    Viestejä:
    245
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    CAM moduli laitetaan siihen isompaan reikään eri salauksia käytettäessä että toimii,voi silloin vaihtaa easim,viacces,eurocrypt,conaks,secayms.m2 kortilla esm,noksut vaatii conax modulin sisäänsä toimiakseen(joku malli uusista taitaa toimia ilmankin)noksu vain mokasi tyhmyyttään tuon modulipaikan
    ja ei ole mailmanlaajuisten ISO standardien mukainen ja susi/oma viritelmä,eli jättää virrat päälle vaikka koneen sammuttaisikin ja silloin polttaa kammin rikki/pilalle.joillakin mennyt 60-90€ cammeja useitakin samassa koneessa noksun typeryyden tähden.muutenkin kallis kone+kallis kammi siihen niin yhteensä tosi surkea laite.halvemmalla kun saa puolta parempiakin laitteita eikä tarvii kammeja joissa esm,käyttis toimivampi/järkevämpi/käyttäjäystävällisempi.ym.jopa toimii kunnolla.
     
  8. effer

    effer Regular member

    Liittynyt:
    14.05.2004
    Viestejä:
    132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli tässä tullaan siihen Luxoritiin?

    Huumoria, muta sillä toimii ripeästi ilman kikkailuja.

    On mulla alkuaikojen Nokiakin, ei siinäkän Cam vaatimusta ja hitautta lukuunottamatta ole valittamista.
     
  9. masaV

    masaV Regular member

    Liittynyt:
    23.02.2004
    Viestejä:
    245
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    toisaalta voi ajatella että miksi koko terrestiaalia käyttää kun itse esim,katson nyk,thorilta kaikki ylen,3,4,sub,kanal,yms,satelliitista on parempi kuvanlaatu ja ei periaatteessa tarvisi koko haravaa sinne katolle+tikipoksia :)
    yksi riittäisi sat-viritin ja taivas on auki :)
    miinuksena kyllä se että vaatii sen pirun kortin aina kylkeensä.
     
    Viimeksi muokattu: 31.12.2004

Jaa tämä sivu