1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

paras divx:ässää toistava soitin

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi walter1 30.12.2004.

  1. walter1

    walter1 Member

    Liittynyt:
    30.12.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voisivatko jotkut kertoa mikä on paras dvd-soitin joka toistaa divx ja xvid ja teksitykset voisivat kans toimia. olen lukenut näitä kommentteja ja kaikkia haukutaan mutta jos joku tietää edullisen (50-150) sellaisen dvd soitimen joka myös toimii hyvin
     
  2.  
  3. porari

    porari Guest

    xbox on ehdottomasti paras divx soitin mitään divx dvd soitinta ei kannata ostaa bugisia paskoja ovat kaikki.
     
  4. corolla

    corolla Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2002
    Viestejä:
    146
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eiks toi xbox pidä olla modattu et siihen saa sen media playerin jolla kattoo divx/xvid jne jne jne.. ??
     
  5. porari

    porari Guest

    pitää olla moodattu mutta sen jälkeen toimii hyvin jopa tekstityksen koko on itse säädettävissä
     
  6. maihel

    maihel Guest

    LG DVX8651 se toistaa kaikki tällä hetkellä olemassa olevia video tiedosto muotoja
     
  7. Supo

    Supo Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2002
    Viestejä:
    437
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Philips 737 on paras laite tällähetkellä mutta sitä ei saa enään uutena mistään.Laitteeseen tulleet päivitykset sekä yksityishenkilöiden itse tekemät päivitykset saa kyllä nykyään pakattuja elokuvia katsellessa hyvälle mielelle ;)Alussa laite oli kyllä ihan arseesta :)
     
  8. Dude84

    Dude84 Guest

    United 4067 on paras divx soitin ;)
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 07.01.2005
  9. Krea

    Krea Member

    Liittynyt:
    16.12.2004
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Älä nyt tässäkin threadissa alota tota...

    lg:n 8651/8751/8851/8951 on ihan kelvollisia kun tietää miten välttää muutamat bugit mitä laitteessa on lähinnä tekstien kanssa. Bugeja on edelleen kaikkien valmistajien divx soittimissa (ja yleensä vielä samat bugit), taitaa tulla piirit kaikkiin samalta tehtaalta. Hinta pyörii satasen molemmin puolin.
     
  10. tommiv

    tommiv Member

    Liittynyt:
    09.03.2004
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    vai united 4067, mulla oli se kuukauden päivät, ja huh huh mikä vehje. ainut hyvä koko laitteessa oli kaukosäädin. onko siihen vielläkäämn tullu teksti päivitystä. jos oikein muistan niin takaliitännät oli hyvät
     
    Viimeksi muokattu: 14.01.2005
  11. jakevm70

    jakevm70 Member

    Liittynyt:
    31.10.2003
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    itse suosittelen Lidlin SilverCrestiä. Olen ollut tyytyväinen...
     
  12. fastboy

    fastboy Member

    Liittynyt:
    06.11.2004
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Parhaasta en tiedä.. Itse ostin Markantalosta Philips DVP630 soittimen 119€ toimii todella hyvin tekstitkin eikä ole tarvinnut tehdä firmware päivitystäkään! Entisiä soittimia olivat Euroline ja United, mutta vaihdoin ne pois.

    Eli tätä voin suositella.
     

Jaa tämä sivu