Eli minulla on Pinnacle Studio. Onko oikeasti mahdollista, että voi saada enemmän kuin 1 h 100% materiaalia DVD-levylle? Siis onko se kiinni DVD-levystä jonka ostan vai mistä. Siis mitä hittoa... mitä nämä DVD-5 ja DVD-9 levyt on? Nyt olen aivan ällikällä lyöty... (tyhmä kun olen)
Taitaa tuo yksi tunti olla ohjelmalle kuin ohjelmalle se 100% laadun raja erityisesti jos ääni on LPCM muotoa eikä vaikkapa MPG tai DD. Leystäkin se on kiinni. Eli DVD5 levy on näitä "normaaleja" yksiopuoleisia yksikerroksisia DVD-R levyjä. DVD-9 on taas näitä kaksikerros levyjä joita on "vastikään" pukannut R-muodossakin markkinoille. Niitä varten tarvitset aseman joka tukee niitä sekä muistaakseni päivityksen tuohon Pinnacle Studioon. Sinne voisi kuvitella mahtuvan sitten 2h 100% laadulla. Oletan, että tarkoitat tuolla 100%:lla juuri sitä, että käytät CBR:ää ja maksimi bitratella.
Tere! Muistaakseni kun olet main movie(kohta 3)-kohdassa olet valinnut make disc-toiminnon, klikkaa settings ja sieltä voit valita videon laadun(kuinka monta kb/s), joka sitten vaikuttaa kuinka monta minuuttia videota mahtuu dvd:lle
No tuskin se laatu enää 100% pysyy jos bittinopeutta lasketaan siitä mitä se on siinä täydessä laadussa. Mutta onhan se 100-rosenttista sillä bittinopeudella ;-)