1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Enemmän kuin 1 h materiaalia DVD-levylle ? (Pinnacle Studio)

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi befbark 25.12.2004.

1. befbark

befbark Guest

Eli minulla on Pinnacle Studio. Onko oikeasti mahdollista, että voi saada enemmän kuin 1 h 100% materiaalia DVD-levylle? Siis onko se kiinni DVD-levystä jonka ostan vai mistä. Siis mitä hittoa... mitä nämä DVD-5 ja DVD-9 levyt on? Nyt olen aivan ällikällä lyöty... (tyhmä kun olen)

2.  
  3. n_r

n_r Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Taitaa tuo yksi tunti olla ohjelmalle kuin ohjelmalle se 100% laadun raja erityisesti jos ääni on LPCM muotoa eikä vaikkapa MPG tai DD.

Leystäkin se on kiinni. Eli DVD5 levy on näitä "normaaleja" yksiopuoleisia yksikerroksisia DVD-R levyjä. DVD-9 on taas näitä kaksikerros levyjä joita on "vastikään" pukannut R-muodossakin markkinoille. Niitä varten tarvitset aseman joka tukee niitä sekä muistaakseni päivityksen tuohon Pinnacle Studioon. Sinne voisi kuvitella mahtuvan sitten 2h 100% laadulla.

Oletan, että tarkoitat tuolla 100%:lla juuri sitä, että käytät CBR:ää ja maksimi bitratella.

4. rimakela

rimakela Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tere!
    Muistaakseni kun olet main movie(kohta 3)-kohdassa olet valinnut make disc-toiminnon, klikkaa settings ja sieltä voit valita videon laadun(kuinka monta kb/s), joka sitten vaikuttaa kuinka monta minuuttia videota mahtuu dvd:lle

5. befbark

befbark Guest

Ja laatu pysyy 100 prosenttisena???

6. n_r

n_r Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No tuskin se laatu enää 100% pysyy jos bittinopeutta lasketaan siitä mitä se on siinä täydessä laadussa. Mutta onhan se 100-rosenttista sillä bittinopeudella ;-)

Jaa tämä sivu