1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Digiboxi käytössä ja videossa nauhoitus ongelma!

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Antti80 25.12.2004.

  1. Antti80

    Antti80 Guest

    Näin joulun aikaan moni muukin varmaan tappelee digiboxin kanssa... Itse yritän isääni auttaa.
    Isällä riittää härveleitä ja nyt lisänä on Nokian digiboxi (siinä on vain yksi scart-liitäntä).

    Ainoa ongelma on, että miten ihmeessä voidaan AJASTIMELLA nauhoittaa jotain digikanavaa??

    Ilmeisesti olisi helpompaa, jos digiboxissa olisi 2 scart-liitäntää... mutta kyllähän sen pitäisi toimia kunnolla yhdelläkin!?
    Netistä ja oppaista olen ymmärtänyt, että pitäisi jotenkin AV-kanavaa käyttää hyödyksi ja ajasta tyyliin 0.0.2!? SIIS ETTÄ MITÄ!?
    Siis sama suomeksi, kiitos. :)

    Ja oliko siinä jotain erikoista, että jos nauhoittaa jotain digikanavaa niin muita digikanavia ei voi katsoa samaan aikaan... tai jotain vastaavaa ongelmaa?

    Olisimme tosi kiitollisia kaikesta avusta ja vinkeistä, kiitos!
     
  2.  
  3. Antti80

    Antti80 Guest

    Asia selvisikin omalla aivotyöllä, eli
    puhtaalla vahingolla :)

    Videokanavaksi pitää aina määrittää "AV2", jos haluaa nauhoittaa jotain digikanavaa. Ja se nauhoittaa aina sitä digikanavaa joka on päällä tai on viimeksi ollut päällä jos telkkari suljetaan.

    Asia on erittäin selkee nyt, olisi vaan kyseinen asia voitu selostaa paremmin itse käyttöohjeeseen.
     
  4. Antti80

    Antti80 Guest

    VIELÄ YKSI ONGELMA ILMENI:

    Eli DVD:stä kuuluu ääni, mutta kuvaa ei näy!!
    Onko kellään ideoita sen korjaamiseksi?
     

Jaa tämä sivu