Minulla on Tallennin: <HL-DT-ST DVD+RW GCA-4040N>Versio: 1.15 - HA 1 TA 0 - 6.6.0.1 Kun yritän polttoo dvd+r levyä niin jonkun ajan kuluttua tulee, että levynpoltto epä onnistui tai sitten heti alussa tulee joku valitus jostain reunojen luonnista. Loki: 20:46:38 #27 CDR -400 File WriterStatus.cpp, Line 167 Määrittelemätön kohdevirhe HL-DT-ST DVD+RW GCA-4040N\H1 T0 20:46:38 #28 TRANSFER -24 File WriterStatus.cpp, Line 167 'levy kerralla' -tavan loppua ei voitu suorittaa Ja on kanssa ilmennyt, kun katson dvd-elokuvia asemallani elokuvat pätkii... MIKÄ AVUKSI?!?!?! ONKO KOKEMUSTA?!?!?! KONE HUOLTOON?!?!?! Ainiin, mutta dvd+rw poltto tuntuu onnistuvan
Onhan DVD-asemasi nopeammassa väylässä? Hitaamman väylän kanssa kaverillanikin oli ongelmia, ainakin jos polttaa 4X:llä. koitappa vaihtaa IDE-letkua...
DMA siirto päällä? Katsoppa tuolta: Oma tietokone->ominaisuudet->laitteisto->laitehallinta->IDE ATA- tai atapi ohjaimet->Ensisijainen/toisisijainen(se mista poltin löytyy) IDE kanava->lisäasetukset->nykyinen siirtotila. Noissa kaikissa (4kpl) pitäisi lukea Ultra DMA mode (joku luku). Jos lukee PIO vaihda siitä yläpuolelta: DMA, jos käytettävissä.
Mul on kannettava compaq presario 2538EU ja noi dma jutut oon tehny ku windowsin virheenkorjauksen kaa sitä väänsin et eipä auttanu(väyliä on vaan 2kpl)... noist ide väylist en sit taas tiiä ku tää on kannettava mist tiiän kumpi on se nopeempi väylä? Nii ja firmwaree en löydä mistään tähän asemaan ku en nää ees mistää et kuka tän on valmistanu...
No nero ei mun mielestä ainakaan ole mikään kauhean huono ja aiemmin käytin jotain roxion softaa, mutta joka tapauksessa käytinpä kumpaa tahansa niin se ei osaa polttaa...