1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pinnacle ajurit...

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi MaklaHalf 24.12.2004.

1. MaklaHalf

MaklaHalf Guest

Sain jouluna Pinnacle TV kortin... en tiedä mikä se on... siis hienolla nimillä... Mutta siihen on mahollista laittaa S-Video ja tv kaapeli... mutta ajuria ei ole... mistä sais siihen ajurin... sanottiin Ajureja ei tullu mukaan... Sanottiin ei kannata laittaa mitään sen omaa... muuten kone menee sekasin... mitä tekis... Mistä kunnon ajuri..

2.  
  3. Jouko?

Jouko? Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
  4. Ossi

Ossi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mulla on viikon ollu pinnaclen tv-kortti ja laitoin mukana tulleet ajurit ja softat ja loistavasti on toiminu.. ainoastaan s-video piuhalla kuva näkyy mustavalkoisena?? siis digiboxista olen tv-kortille vetäny... mutta komposiitilla kuva näkyy värien kans..
    millähän olis helppo pakata tuota tallennettua kuvaa pienempään muotoon??

5. Ossi

Ossi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mulla on viikon ollu pinnaclen tv-kortti ja laitoin mukana tulleet ajurit ja softat ja loistavasti on toiminu.. ainoastaan s-video piuhalla kuva näkyy mustavalkoisena?? siis digiboxista olen tv-kortille vetäny... mutta komposiitilla kuva näkyy värien kans..
    millähän olis helppo pakata tuota tallennettua kuvaa pienempään muotoon??

6. MaklaHalf

MaklaHalf Guest

Toki sieltä löytyy mutta onko muita ajureita mitkä toimis sen kanssa...

7. MaklaHalf

MaklaHalf Guest

SIt olis vielä se kysymys... että mikä on sen kortin se hienostunut nimi... Pinnacle Mikä?... siihen saa
    S-Video
    Comp
    Audio OUt
    Tv
    FM

Jaa tämä sivu