Sama juttu, SmartXX on toiminnut hienosta ja box oli 1.6. Vähän meni opetellessa, miten sen OS saa takaisin kun kerran sen kytkin pois näkyvistä.
duox 2.smartxx v2.0. xecuter 3. taitaa olla vahto ehdot.jos joku osais sanoo mikä näistä ois helpoin käyttää.tarviiko kaikkia modeja ruveta heti päivittelemään.vai onko ne käyttö valmiita jos ne tilaa tuolta modpiiri.comista.niin tietysti oli tarkoitus tilata kone myös ja piiri asennettuna.
Jep, ainakin mulla crystalissa, Tosibha Samsung asemalla, koklannu pari päivää olen, niin kaikki dvd+ levyt joita mulla on, on toiminu. Yksikään dvd-levy jota mulla on, ei ole toiminut. Kaikki rw-levyt, niin dvd kuin cd, on toiminut. Yksikään cd-r taas ei ole toiminut!
Hommasin tuossa kanssa joulun alla tuon crystalin ja modasin sen tuolla Xecuter3:lla ja hyvin toimii ;-) Philips on asema ja kaikki DVD-R levyt joita on toimivat mutkitta.
No anteeksi nyt. Luin vain monta viestiä joissa kyseltiin ym. toimivuutta. Tarkoitukseni oli vain auttaa. Siispä vaikenen vastedes. Pahoitteluni lukijoille jos olen aiheuttanut aiheetonta päänsärkyä. jankro
Niin ei siitä mitään "harmia" mutta vaan silleen hauskaa kun jaksata sanaa "saattaa" joka foorumilla. Kuitenkin melkein samat tyypit käy eri foorumeilla. Toisekseen harva kuitenkaan katsoo aiheelliseksi jotain sinun modia ostaa jo hintansa takia.
ja sinä shadown taas jaksat valittaa, mainostaa, riidellä, tapella, itsesäälissään, ruikuttaa, miestellä joka ikisessä aiheessa. Et koitas vaan itte mitää pääs kii enneku rupeet ruikuttamaan. Sulla on varmaan tylsä elämä kun et muuta näköjään tee ku 24h vuorokaudessa päivystä tätä foorumia ja rupeat ruikuttamaan melkein joka aiheessa jollain tavalla nuosta mainitsemistani asioista. Kiitos!!
hmmh.. Jaa noh jos esität kantasi noin niin sinun kanssa varmaan riitaa tuleekin.... Toisekseen en mielestäni läheskään kaikkiin aiheisiin mitään kirjoita, kun ei tapana selvitellä jollen asiasta mitään ymmärrä. Mitä tulee foorumeiden seurantaan niin satun tekemään tietokoneen vieressä töitä melko paljon.... Eli jos on töitä niin ei ole yleensä elämää. Mutta kysymys kuuluukin: Onko sinulla töitä vai oletko niitä miehiä jolla on se elämä?
Juu se on semmonen juttu "Shadown" että mulla on 1.6 ja duox2 ja yksikään peli eikä leffa ei oo oo toiminu moitteetta. Montaa merkkiä on koitettu eikä eroo ole. Että ku sanoit just että et kommentoi jos et ymmärrä, nii täss'on semmonen asia mistä et tiä hevonvittua PISTE.
Niin. Tuohan on ihan asemasta kiini. DDDD Noissa asemissahan on valtavasti eroaja. Yritätkö toistaa nyt CD- vaiko DVD-levyjä. Jos DVD niin onko kyseessä Plussa vaiko miinus levyt? Onko asemasi mitä merkkiä. Että kyllä mä tästä ymmärrän hyvinkin paljon. Enkä nyt tajua miten asia muhun liittyy?