1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Fujitsun TFT näyttö

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Skedeejä 23.12.2004.

  1. Skedeejä

    Skedeejä Regular member

    Liittynyt:
    26.07.2004
    Viestejä:
    422
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen ostanut Fujitsun Scaleoview 17 tuumaisen TFT näytön. Näytössä on pelkkä VGA liitin. Koneessani on myös DVI liitin, johon näytön saa liitettyä johdolla, jossa toisessa päässä on VGA ja toisessa DVI. Nyt minua kuitenkin mietityttää olisiko näytön mukana pitänyt tulla tuollainen johto kun minulla sellaista ei paketista löytynyt. Jostain luin, että sellainen johto tulee näytön mukana. Onko teillä muilla samanlaista näyttöä entä tuliko kyseinen johto mukana? Jos näytöstä nyt kuitenkin sellainen johto puuttuu täytynee kääntyä asiaspalvelun puoleen.
     
  2.  
  3. rroy

    rroy Member

    Liittynyt:
    26.05.2004
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    tjaa-a Enpä ole kyseisestä muuntosovitus johdosta ennen kuullutkaa....
     
  4. extralow

    extralow Active member

    Liittynyt:
    25.05.2003
    Viestejä:
    1,493
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Harmi kun et ostanut näyttöä jossa on dvi,koska ero on iso.
    Minulla on aina tullut näytönohjaimen mukana "palikka" joka muuntaa dvi:n vga-johdolle sopivaksi,esim. jos haluaa kaksi näyttöä ,toinen vga:han toinen dvi:hin.
     
  5. Skedeejä

    Skedeejä Regular member

    Liittynyt:
    26.07.2004
    Viestejä:
    422
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pitääpi sitten käydä hankkimassa semmoinen palikka/johto joka muuntaa VGA:an DVI:lle sopivaksi. :)
     

Jaa tämä sivu