1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

F-Prot

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi PikkuT 23.12.2004.

1. PikkuT

PikkuT Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Okei. Hankin F-Protin kun sitä MikroBitissä kehuttiin parhaaksi ilmaiseksi virustentorjunnaksi. Yks ongelma siinä on; Mä en ymmärrä siitä yhtään mitään! Että rautalankaa kaivattais...

2.  
  3. stardust

stardust Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    MS-DOS-kehotteessa aja f-prot.exe ja sitten skannaa oletusasetuksilla scan -> local hard disks ja automatic disinfection. Ei muuta sitten kuin START!

4. PikkuT

PikkuT Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No kun ongelma onkin tämännäköinen. [​IMG]
    Tämä ei siis ilmeisesti kuulu asiaan?
    Eli tuo tulee heti kun yritän rundata F-Prot.exeä.

5. stardust

stardust Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Kumma alertti, joten paina any key. Ei löydä a: diskettiasemaa. Jos todella ei ole a: asemaa, käynnistä f-prot komentokehotteessa f-prot /nofloppy. Onks siellä skannauksen search-kohdassa heti valmiina tallennettu diskette drive a:? Defaulttina on local hard disks.

6. PikkuT

PikkuT Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Okei. Ohjelma toimii.. Eli defaulttina on, että Search local hard disks. Ja se oli alusta asti. Silti, jos ei lisää sitä /nofloppyä, se käskee mua painamaa any-nappulaa, jota en näppäimistöstä löydä ja soitan asiakaspalveluu ja mut haukutaa siel tyhmäks ja joudun suljetulle osastolle huoneesee, jossa on patjat seinillä. Eli toi ohjelma on mielenterveydelle aika vaarallinen, jos sitä ei saa toimimaa.. :D

7. PikkuT

PikkuT Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ja sitä kanssa ihmettelen, et se skannaa koneen kymmenessä sekunnissa.. Joko ohjelma on uskomattoman hyvä tai mä oon tyhmä.

Jaa tämä sivu