1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG 4160B KAATAA KONEEN?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi JWluukku 22.12.2004.

1. JWluukku

JWluukku Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli LG 4160B polttava dvd-asema kaataa koneen kun olen laittanut dvd-levyn sisään. Ja kone ei käynnisty heti uudestaan vaan pitää odotella n. 1-50 min että kone suostuu käynnistymään.

Kokeilin vanhaa Liteonin 401S polttava dvd-asemaa joka oli koneessa aikaisemmin niin sillä kaikki pelittää täydellisesti.

Palautin kyseisen aseman ja tilasin samallaisen uudestaan mutta sama juttu?

Missäköhän olis vika? Ehdotuksia kiitos.

2.  
  3. Ekhnaton

Ekhnaton Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Aika monella tuntuu olevan ongelmia juuri LG:n dvd-polttavien kanssa.

Oletko kokeillut vaihtaa aseman IDE-väylää? Ykkösen tai kakkosen orjaksi, tai sitten kakkosen masteriksi.

4. JWluukku

JWluukku Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, ide 2 masterina ja sleivinä kokeilin mutta sama juttu.

5. JWluukku

JWluukku Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kun sain sen ensimmäisen LG aseman niin soitin LG:n neuontaan ja kerroin nämä viat, niin sieltä sanoivat että se asema on rikki.

Mutta ei kai nyt sentään kaksi asemaa voi olla samalla tavalla rikki ja juuri minä saisin ne rikkinäiset.

6. Kojootti

Kojootti Guest

Mulla oli kanssa ongelmia kö aseman kanssa.
    Vaihdettiin uusi samanlainen takuusen; ei pelannut.
    Sitten vaihdettiin Lite-On uusi asema ;ei mitään ongelmia!

7. Sporkle

Sporkle Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jännä juttu, minulla tuo on pelittänyt aivan hyvin, ensin olin laittanut sen secondary slaveksi ja toimi, myöhemmin vaihdoin sen masteriksi ja toimii vieläkin.

8. Unski5000

Unski5000 Guest

Mulla on sama laite ja oli myös ongelmia aluksi. Asiaan auttoi daemon toolsin päivitys, eli jos sulla on daemon tools asennettuna koneeseen, nii kannattaa hakea uudempi versio siihen. Vanhemmat versiot jostain syystä ei tullu toimeen ton lg:n kanssa.

9. JWluukku

JWluukku Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Unski5000, Harmi kun ehdin jo palauttaa aseman olisi ollut mukava testata tuota juttua koska minulla on asennettuna daemon tools.

Nyt en koskaan saa tietää olisiko ollut tuo syynä ettei asema toiminut. Enkä viitti kolmatta kertaa tilata asemaa :)

Mutta toivottavasti joillekin on näistä kirjoituksista hyötyä.

Kiitos kaikille vaivan näöstä.

10. JanneTim

JanneTim Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Palaan samaan asiaan, mutta minulla on tuollainen LG4081B. Mitä tehdä kun poistin D-Tools:in, mutta LG kaataa edelleen levyni... Missä vika, kun asensin koneen alusta lähtien uudelleen vika lähti, mutta nyt kun tietokone on ollut taas noin kuukauden käytössä niin LG alkaa temppuilla!?! Kiitos jo etukäteen.

Jaa tämä sivu