Finlux DVB-T 420 kuvan häiriö

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi hump 21.12.2004.

  1. hump

    hump Member

    Liittynyt:
    21.12.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikähän mahtaa olla vikana, kun yle tv1:n ja 2:n kuvassa esiintyy runsaasti häiriötä?
    Alussa sitä ei esiinny juurikaan, mutta katselun edetessä kuvassa esiintyy niin paljon häiriöitä,että katsominen ei enää ole mukavaa.
    Ohjelmistoversio on uusin eli taitaa olla 8.44.
     
  2.  
  3. Dossi

    Dossi Member

    Liittynyt:
    30.10.2004
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on sama boxi, ei ole ollut mitään ongelmia vielä... ekana tulis mieleen, että antennisignaali
    huono, heikko? Oletko muuten huomannut, kuinka ...sti
    laite lämpenee? Sitä olen välillä ihmetellyt, hyvä ettei kortti sula sisään...
     
  4. aleksxz

    aleksxz Member

    Liittynyt:
    18.12.2004
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on toista päivää Finlux 420-T. Laite on ollut päällä koko iltapäivän ja illan, eikä ole kuumentunut, hieman lämmin kyllä. Ei varmaan kannata laittaa boxia kovin ahtaaseen väliin että ilma kiertä, mulla se ihan erikseen sijoitettuna.

    Häiriöitä on ollut ylen kanavilla eilen ja tänään, rapsahtelua ja kuvahäiriöitä, mutta satunnaisia eikä kovin usein toistuvia. Antennisignaalintaso vaikutta asiaan merkittävästi. Valikosta löytyy tason ilmaisin, jonka avulla pystyi antennin suuntaamaan. Antennina (sisällä) on tollanen passiivinen halpis Prismasta. Hyvin sillä näkyy kuitenkin kun Lähettimeen ei ole matkaa kuin n.10 km.

    Kuvan laatu on muuten oikein hyvä ja laite tuntuu hyvin toimivalta perusboxilta. Toivottavasti ehtii tulla ennen joulua m2 ja infi...
     
  5. Jukkh

    Jukkh Guest

    Jos tootista tilasit niin on postissa jo!!!!!!!!!1
     
  6. hump

    hump Member

    Liittynyt:
    21.12.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eilen illalla vielä säätelin laitetta ja nyt tuntuis toimivan. Meillä on ilmeisesti aika heikko antennisignaali, mutta toimii kuitenkin nyt hyvin.

    Sen olen myös huomannut, että laite todellakin kuumenee aika lailla. Parempi ilmankierto auttas varmaan asiaa tällä hetkellä ei ole mahdollista sijoittaa muualle kuin kaappiin.

    Muuten kyllä hyvä laite, kuvanlaatu parani todella paljon.

     

Jaa tämä sivu