1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nierlen asiakaspalautus.

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi ramu2000 21.12.2004.

  1. ramu2000

    ramu2000 Member

    Liittynyt:
    08.09.2003
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ostinpa tossa sata dvdeet
    (DVD-R 4,7 GB (G) Princo yellow 4x Spindle 100 -pakkaus)
    ja yritin polttaa 3 dvd mut jokainen epäonnistu alkuvaihees. Nyt pitäis palauttaa , mutta en oikein tiedä miten se homma sujuu. Pitääkö nierlelle ilmoittaa ennen asiakaspalautusta että olen palauttamassa. Palautanko myös dvdeet mitkä epäonnistu? Ja miten lähetän sen? samaan pakettiin ja nuolen---> alkuperäisosoitteen ja kirjoitan asiakaspalautus/customerreturn vai?

    Kertokaa te kenellä on kokemusta tästä!
    kertokaas!!!
     
  2.  
  3. blade81

    blade81 Active member

    Liittynyt:
    29.07.2003
    Viestejä:
    1,287
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Lueppa palauttamisesta tuolta Nierle-ketjusta. Siellä pitäisi olla joitakin kokemuksia.
     
  4. ramu2000

    ramu2000 Member

    Liittynyt:
    08.09.2003
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no sielä jotain pientä mutta 20 sivuu samaa tekstiä koko sekamölsky :).
    Siis haluaisin tietää tyypeiltä mitkä on palauttanu ja teksti tasan tarkkaan askel askeleelta miten homma sujuu. Tai pistäkää hyvä linkki missä kerrotaan tarkalleen mitä tehdä.
    Itse olin jouluapulaisena postissa kysyin miten palautetaan. Niin samaan pakettiin ja Asiakaspalautus, customer return ja myös selvä näyttö minne paketti viedään
     
    Viimeksi muokattu: 21.12.2004
  5. turska

    turska Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    4,040
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Yksinkertaisesti,ensiksi otat yhteyden liikkeeseen ja ilmoitat,että olet palauttamassa medioita.Saat vastauksen
    joka on suurinpiirtein tuollainen.
    Lontooksi:
    Hello,

    Please send us the unused and unburnt items back to our company.
    Don't forget to add to your delivery a copy of the invoice and a post's bill
    to the return for refunding you the shipping costs. (only 10 Euro)
    Don't forget to explain your problem again in a separate letter.
    You will get for the unused items a credit to the next order!

    Tutummalla:
    Lähettäkää käyttämättömät ja polttamattomat levyt takaisin puljuumme.
    Älkää unohtako liittää lähetykseenne kopiota laskusta ja postin laskua postimaksusta, jotta voimme hyvittää postituskulunne (vain 10 Euroa).
    Liittäkää mukaan erillinen selvitys vian laadusta.
    Käyttämättömät tuotteet hyvitetään seuraavan tilauksenne yhteydessä.
     
    Viimeksi muokattu: 21.12.2004
  6. ramu2000

    ramu2000 Member

    Liittynyt:
    08.09.2003
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mut eikös ku laittaa asiakaspalautus niin ole ilmainen?
    jos säilyttää vanhan boksin?
    Mut kiitos
     
    Viimeksi muokattu: 21.12.2004

Jaa tämä sivu