1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

IfoEdit ei toimi xp:ssä - mitä nyt?

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Taza 20.12.2004.

  1. Taza

    Taza Member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Toivottavasti olen oikeassa osiossa.. :)

    Ongelmani on seuraava:
    Olen polttamassa varmuuskopiota dvd-elokuvasta. Olen päässyt lähes loppuun asti, eli leffa on muutettu m2v ja mpa muotoon. Nyt kun pitäisi käyttää IfoEditiä loppusilauksen tekoon, se ei toimi koska mulla on Xp käyttöjärjestelmänä. Eli IfoEdit kaatuu joka kerta. Olen kokeillut kaikki mahdolliset versiot.

    Onko mitään muuta ohjelmaa, jolla voisin tämän elokuvan muokata poltettavaksi dvd-r levylle?
     
  2.  
  3. turska

    turska Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    4,040
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  4. Taza

    Taza Member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä olen tavannut tuota opasta kaksi päivää. Sen avullahan pääsin tässäkin jutussa näin pitkälle, mutta IfoEdit ja xp -yhdistelmä pilasi kaiken.. :(

    Mä en löydä enää tuosta oppaasta apua..
     
  5. NeFer

    NeFer Active member

    Liittynyt:
    19.07.2002
    Viestejä:
    1,601
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    No kokeileppa heittää nuo filut DVDlab softaan ja tehdä sillä tuo loppuosa...
    DVDLab softasta saa täyden kokeilu version jos ei halua ostelemaan ruveta.

    jos kerran dvd levystä varmuuskopiota teet niin eihän siinä tarvitse noita filuja erotella vaan dvd decrypterillä rojut kovolle ja pakkaus dvdshrinkillä ja polttoa peliin, mutta oletan että olet tekemässä AVI->DVD
     

Jaa tämä sivu