Tämmönen ongelma ilmesty vähän aikaa sitten. Asensin directx 9.0c:n flatoutin demoa varten. Okei, asennus meni hyvin ja peli toimi ja muutenkin kone toimi aivan yhtä hyvin kuin aiemminkin(kaikki pelit softat ym toimivat). Sitten yks päivä about 2vko directx:n asennuksen jälkeen käynnistin flatoutin demon ja kappas kone käynnisti itsensä uudelleen melkeinpä samalla hetkellä kuin olin käynnistänyt pelin. Koneen käynnistyttyä kokeilin uudestaan.. sama uudestaan.. Yllätyksekseni sama vika ilmeni myös osassa muista peleistäni kuten esim Evil Genius. Samalla kuitenkin pelit kuten Doom 3 ja American Army Ops toimivat aivan normaalisti. Vika on ilmeisesti directx:n directDraw ja Direct3d komponenteissa koska kone käynnistyy uudelleen myös silloin kun kyseisiä testejä ajaa(fullscreenissä) dxDiagnostigissa. Olen yrittänyt asentaa Dx:n uudelleen, uusinut ajureita ja tehnyt melkein kaiken mitä tehtävissä on mutta vika ei ole korjaantunut millään. Seuraava operaatio on käyttiksen(xp)uudelleen asennus johon en mielellään ryhtyisi. Mielnkiintoiseksi tästä tekee se että kuinka toiset esim Doom 3 tapaiset pelit toimivat mutta toiset alkavat kaatuilla aivan yhtäkkiä ilman mitään järkeenkäypää syytä. Lämmöistä vika ei johdu. postasin tän nyt tänne ihan vaan jotta jos jollain olis tietoa tai kokemuksia asiasta niin olis mukava kuulla muittenkin mielipiteitä ja jos samalla sais vähä apua niin mikäs sen parempi......
ei valita mitään mistään. mutta kun rupeaa ajamaan joko directDraw tai 3d testiä niin kone buuttaa...
Sama ongelma on ollut kahdella koneella. Se poistuu kun päivität koneeseesi SP2 MUTTA: minulla ainakin lakkasi osa peleistä toimimasta sp2 päivityksen jälkeen, joten hyöty oli nolla. Kun taas poistin sp2:n niin pelit toimi, kone ei kaatunut, mutta dxdiagissa kun ottaa "test direct 3d", niin kuutio viuhtoo ilmaa niin ettei siitä mitään selvää saa... se onkin sitten oikeastaan enää ainut ongelma. ilmoittele jos keksit ratkaisun.