Ostin tänään ensimmäisen DVD+/-RW aseman. Sen mukana tuli neron uusin ohjelma. Alku takkuilun jälkeen sain poltettua erään elokuvan, mutta se ei näy DVD-soittimessani.. DVD-soittimeni ei ikään kuin tunnista tätä levyä? Edes tietokoneeni ei suostu näyttämään tätä levyä..? Missä vika? Itse luulen että se elokuva joka on avi-muodossa olisi pitänyt muuttaa DVD-muotoon jos toi on edes mahdollista? Auttakaa minua!!
jos se avi oli, ei soittimesi sitä tosiaankaan toista! ja en kyllä näe mitään järkeä avi:n muuttamisessa dvd:ksi, joskin tuo on kyl mahdollista... softaa löytyy tuolta ohjelmistot-alueelta. edit: jos se ei näy pc:ssä, taitaa aihio olla susi.
jos se ei näy pc:ssä siit voi puuttuu joku codec. tsekkaa se avicodecilla tai Gspotilla ja katso onko kaikki supported.
Tuolta löytyy apu ja neuvo noiden AVI:en kanssa puuhasteluun ja paljon muuhunkin. http://www.nefernetti.com/oppaat.php
Kyllä minä näen tuossa AVIn muuttamisessa DVD:lle sopivaan muotoon paljonkin järkeä. Kaikilla tuttavilla ei ole DV-kameraa että voisivat sukuvideoita katsella. Vai sinä taisit AVIlla tarkoittaa näitä divksejä ;-)