Hei, En millään ole löytänyt tietoa seuraavaan asiaan: Minulla on tällä hetkellä phillips dvd737-soitin. Olen kyllä muuten (uuden fw:n myötä) täysin tyytyväinen soittimeen, mutta puuttuu muutama otsikon mukaiset ominaisuudet. Eli lyhyesti: Onko markkinoilla (mielellään Suomen) sellaista soitinta, jossa olisi 5.1 dekooderi, tuki quarter pixelille/B framelle/GMClle (en tosin täysin tiedä mitä nuo ovat )?? Tietysti täytyisi löytyä tuki .sub ja .srt teksteille yms. perusominaisuudet. Kiitos jo etukäteen!
Philipsillä olis tällänen kuin dvp-720SA, löytyy noi kaikki jutut. DD ja DTS dekooderit löytyy, divx/xvid tekstit(molemmat .sub ja .srt) saa oikein hyviksi modatulla firmwarella. Lisäksi soittimessa on SACD tuki. Olen oikein tyytyväinen tähän verrattuna edelliseen soittimeeni Philips dvp-630 nähden. Jos merkki ei kiinnosta niin Pioneerilla löytyy samoilla ominaisuuksilla dv470 ja dv575A soittimet.
Kiitos vastauksesta! Tutustuin hieman tuohon phillipsin soittimeen; Joko uusilla firmiksillä on saatu "täysi" tuki xvid:ille? Olihan tuo tainnut toimia ilman virallista tukeakin.. Onko soittimessa parannettu käyttöliittymää vanhasta? Ainakin 737:ssa esim. videofailien nimelle on varattu 10 merkkiä, samalla kun toinen puoli ruudusta tyhjänä yms. pikkuvikoja... Tuo pioneer 575 vaikutti kanssa aika lupaavalta (470:ssa ei ollut 5.1 ulostuloa..). Pioneer olisi vain merkkinä hieman "parempi". onkohan kellään kokemuksia ko. laitteesta?
divxpert.org sivuilta löytyy uusia firmware noihin soittimiin ja juuri olivat tehneet päivityksen 'file browseriin' ja nyt näkyy tiedostojen nimistä 40 merkkiä.
Mitkähän liikkeet tuota Philipsin dvp-720SA:ta myyvät. Varsinkin Oulussa. Ei jaksaisi lähteä koluamaan kaikkia liikkeitä läpi...