1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung sgh-p510

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi neptunus 14.12.2004.

1. neptunus

neptunus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko kukaan saannu tossa puhelimessa easygprs:ssää toimimaan?

Mulla ei ainaskaan tunnista puhelinta kaapelilla eikä
    irda hässäkällä.... Näyttäs ainakin matkapuhelin foorumilla olleen muillakin samaa ongelmaa...

2.  
  3. Rawman

Rawman Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. vesaZ

vesaZ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    hain tuon easygprs jutun. muuten toimii mutta en saa aukaistua sitä kuvan lähetys tai äänen lähetys hommelia mikä on vikana voisiko joku kertoa.

5. neptunus

neptunus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ihan nyt vaan muillekin 510:n omistajille, että jos on häikkää easygprs:sän kanssa, niin win xp+sp2 on toimimaton yhdistelmä sille.

mullakin infrapunalla win xp home ja sp2 asennettuna toimii kaverin olympia malli ku junan vessa.

Mut kun laitto oman 510:n niin jo loppu pelaaminen, kuulostaa oudolta, mutta uskoin itsekin kun asensin rinnalle xp pro:n ja sp1:sen niin pelas ku Mannerheimin sotasuunnitelmat:)

6. Rawman

Rawman Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Mulla ei toiminut sp1:n kanssa ennenkuin asensin nuo ruotsin samsungin sivun ajurit. sp 2:n kanssa en ole edes yrittänyt.

Sp 2:n kanssa taas ei tunnu toimivan mikään muukaan kunnolla, ainakin mitä eri foorumeilla on käyttäjien kommentit ko. paketista. Hyvin harva on ollut/on tyytyväinen sp 2:een...

7. vesaZ

vesaZ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kuinka tuon saa että se on connect ku sen vissiin pitäis olla niin ja mulla on että offline ja on xp ja sp1 niin ja onko väliä minkä moinen datakaapeli pitää olla on kun minulla on vain joku samsungin datakaapeli

Viimeksi muokattu: 02.01.2005
  8. tikoo

tikoo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin tästä 510 en ole mistää vielä nähny että olisi lukenut tästä autofolder toiminnosta oikeen kunnolla..Aattelin kysyy et kuinka nopeasti se läppä aukeaa kun sitä "nappia" painaa ja sulkeutuuko myös yhtä nopeasti ja pitääkö se "moottori" millä se läppä aukeaa niin minkäänlaista ääntä?? Mitä mieltä yleisesti olette puhelimesta?? Kun oon kahen vaiheilla et vaihanko 510 vai 330 ?????

9. vesaZ

vesaZ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    minun mielestä kannattaa ostaa p510. moottoriläppä on aika nopea noin sekunnin tai kaks kestää ku aukaiset läpän sama sulkeutuessa. eikä pidä mitään kummallista ääntä jollet valitse siihen aukaisu ääntä. hinta ja laatu suhde on hyvä kannattaa ostaa.

Jaa tämä sivu