Semmoinen ongelma tässä että pitäisi saada DVD levyjen polttonopeus alemmaksi että saisi edes jonkinlaista laatua aikaan halpalevyille poltellessa. Mitenkäs tämä onnistuisi? Kaikki poltto-ohjelmat joita olen kokeillut eivät anna alle nelinkertaisella nopeudella polttaa. Uusi firmware? Ja mikä?
Siis ehkä olen ymmärtänyt jotain ihan väärin sillä kyllä tuolta jostain foorumilta luin että joku polttaa tällä nopeudella x2
en tiedä millä ohjelmalla poltat , mutta kyllä minun nec poltaa sekä nerolla että dvddecrypterillä 2,2.4,4,6,8 kertaisilla nopeuksilla kun vaan valitsee valikosta polttonopeuden..... ps. firmwareksi olen vaihtanut tämän herrien tekeleen... 2k5107v2b5dl
OK kiitos vastauksesta. Pitää kokeilla stten vaikka tuota mainitsemaasi firmwarea sillä olen tässä kokeillut mm. noita ohjelmia ja mikään ei anna polttaa alle nelinkertaisella nopeudella.
Jaahas sorry, löysinkin ohjeet... Nyt pitäisi vain saada jostain hommattua toinen cd asema tai levykeasema jotta voin flashata tuon...
Voi tosin olla (vai voiko?) että ongelma johtuu siitä että levy on sellainen että sille ei voi polttaa muulla nopeudella kuin 4...