1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Onko olemassa toimivaa DIVx/DVD-soitinta?

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Touhori 13.12.2004.

  1. Touhori

    Touhori Member

    Liittynyt:
    13.12.2004
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ajattelin hankkia DVD-soittiminen, jolla voisi katsella myös netistä ladattuja Divx-muotoisia elokuvia. Olen lueskellut täältä paljon kirjoituksia soittimista, mutta ihan jokaisessa tuntuu jokin asia mättävän. Ovatko Suomen markkinoilla olevat DIVx/DVD-soittimet vielä lapsenkengissä vai liioitellaanko täällä vikoja?

    Vastaani keskusteluissa tuli itselleni sopivan hintaluokan soittimista LG DV-8951C ja Philips DVP 630, mutta molemmissa vaikutti olevan niin paljon ongelmia, että epäilyttää koko hankinta. Onkos markkinoilla vielä muita, noin 100-200 euron arvoisia soittimia, jotka oikesti toimivat?

    Eli tiivistetysti, mikä DIVx/DVD-soitin pukinkonttiin?
     
  2.  
  3. rapuli

    rapuli Member

    Liittynyt:
    13.12.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse kävin tänään kaupungilla katsastamassa Unitedin ja Sonyn mallit, ja tulin vakuuttuneksi siitä että tällainen peli on hommattava. Kuitenkin luettuani nipun kommentteja täällä palstalla erinäisistä Divx-soittimista tulin hieman katumapäälle. Näyttää siltä, että soittimissa on tyypilliset lastentaudit, ja PC-maailman läheisyys aiheuttaa vielä omat yhteensopivuus/päivitysongelmansa. Joten tee kuten minä, houldaa vielä 6 kuukautta, niin eivätköhän Idän ihmeet saa toimiviakin laitteita maailmalle.
     

Jaa tämä sivu