1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DVD:n rippaukseen menevä aika?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi cantona2 12.12.2004.

1. cantona2

cantona2 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli kuulin tässä että joulupukki olisi tuomassa lahjaksi uutta polttavaa asemaa ja ajattelinkin tässä jo etukäteen tutustua polttavan dvd-aseman mahdollisuuksiin. Erilaisia oppaita ja keskusteluja on tullut luettua mutta tätä hieman kyselisin tarkemmin.

Mikä on suunnilleen yhden normaalin (DVD-5) elokuvan rippaamiseen menevä aika? Sekä mitä menetelmää itse suosittelisitte tuohon? Luin tuota DVDR-oppaita stickyä ja siellä sekä muuallakin suositellaan/ehdotetaan sitä DVD Decrypter -ohjelmaa.

Vielä lopuksi kyselen että eikös tuon DVD Decrypter -ohjelmalla tehdyn imagen voi polttaa Nerolla?

Noobi kiittää ;)

2.  
  3. dolmo

dolmo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itsekin olen noobi ja päässyt vasta polttelemisen makuun.

Decrypterillä olen iskenyt leffan koneelle ja tarvittaessa dvd-shrinkillä sitten pakannut tiedostoja jonka jälkeen polttanut decrypterillä dvd:lle.

Koko hommaan menee aikaa karkeasti arvioiden yksi tunti??? Korjatkaa jos olen väärässä.

4. tubbana

tubbana Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mulla menee DVD-9 levyn rippaamiseen DVD-5 levyks DVDshrinkillä n.2tuntia (mukaanlukien deep analysis), riippuu vähän elokuvan koosta. DVD-5 levystä imagen tekeminen kestää ehkä ½ tuntia

5. Tarmo78

Tarmo78 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikäli tarvitsee pakkailla, niin menee noin tunti polttoineen. Ilman pakkauksia rippaukseen ja polttoon vajaa puoli tuntia aseman nopeudesta riippuen.

DVD-leffan kääntöön Xvid tai DivX muotoon menee koneen nopeudasta riippuen noin 5 tuntia.

Jaa tämä sivu