KUMPI parempi!!!

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi remedy69 10.12.2004.

1. remedy69

remedy69 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  2.  
  3. turska

turska Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mikä on edulliseen hintaan ? Kokemuksia en osaa kertoa,kun kartan kuin ruttoa noita "Plug and Pray" koneita.Jos jossain vaiheessa noita pitää laajentaa,niin ei aina mene ihan kivuttomasti,tahtovat välillä "hylkiä" vieraita osia.Oletko laskenut,että saisitko kasattua itse koneen sillä rahalla jonka olet maksamassa tuosta pakettimyllystä ?

4. Tuff

Tuff Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    hp t750fi:ssä olisi paremmat laajennus ominaisuudet jatkoa ajatellen (16xPCI-express ja 4x Dimm), lisäksi nopeampi S-ata kiintolevy.

mut suosittelen et ostaisit ns.kloonikoneen eli koneen joka ei ole merkkikone.
    Saisit itse määräillä esim. minkä näytön ohjaimen otat(molemmissa alimitoitetut näyttikset pelaamiseen), ja päivitys jatkossa helpompaa kun kone olisi standardi osilla tehty eikä kuten melkein kaikki merkkikoneet joita hankala päivitellä yleensä mm. poweria ei voi vaihtaa isompaan. tämä minun mielipide..

5. kkuula

kkuula Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kyllä tuommosen valmispaketin hinnalla yleensä aina kassaa erittäin tehokkaan kokoonpanon ite.

6. Jigger

Jigger Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kerron kokemuksia. Kokoa oma paketti, niin säätät rahaa ja lopputulos on paljon parempi.

7. gurkku

gurkku Guest

Itse en ostaisi tollasia marketti-koneita...Parempia saa aln liikkeistä. Jos siis ei osaa itse koota...

8. pähö

pähö Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Samaa mieltä kuin edelliset: suosittelen unohtamaan molemmat ja kokoamaan oman paketin, mutta jos noista on pakko valita, niin t750fi.

Jaa tämä sivu