1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DVD shring

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi juhpyl 07.12.2004.

1. juhpyl

juhpyl Regular member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Laitoin automaatti kutistajan päälle dvd-shringistä ja ohjelma ilmoitti, että pitäisi supistaa vielä 300 mb pois. Otin kaikki muut lisukkeet pois, mutta tilaa se vei vieläkin 200 mb liikaa. Yritin custon säätöä, mutta en saanut enää kutistettua tiedosta. Mikä neuvoksi?

2.  
  3. tubbana

tubbana Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    jos oot poistanu kaikki lisukkeet (tekstitykset, ääniraidat, extrat, mainokset) etkä pysty customilla säätään enää pienemmäksi, niin sit ei voi tehdä mitään ainakaan kyseisellä ohjelmalla. Mikä elokuva on muka niin järee ettei saa yhelle DVDr levylle dvdshrinkillä?

4. Mouses

Mouses Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ainahan sen shrinkin voi ajaa kahteen kertaan.

5. juhpyl

juhpyl Regular member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Olen ajannut dvd shringin useamman kerran eikä se ole auttanut. Olen yrittänyt supistaa Rossinin oopperaa italiaisnainen Algeriassa. Dvd- levyn koko on 7.8 gigaa ja saan sen supistettua 4,7 gigaan. Olen polttanut aikaisemmin useita elokuvia hyvällä menestyksellä. Tämä oli ensimmäinen kerta kun dvd shringin automaattinen elokuvan supistus ohjelma ei toiminut täysin tyydyttävästi. Löytyyköhän muita ohjelmia, jotka supistaisivat elokuvan kokoa?

6. taa1000

taa1000 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  7. juhpyl

juhpyl Regular member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Vihdoinkin onnistui. Käytin nero recode kakkosta. Ensin tallensin elokuvan kovalevylle ja sen jälkeen nero recode 2 supisti elokuvaa niin, että se mahtui yhdelle dvd levylle. Käytössäni on neron 6.6 versio.

Jaa tämä sivu