1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelmia polttaessani dvd-elokuvia!

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pixies 07.12.2004.

1. pixies

pixies Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen ihan tumpelo tässä asiassa!
    Minulla on polttava lg dvd-asema (ainut asema koneessa)ja on ollut suuria ongelmia tähän asti.

Mitenkä saan "leikattua" elokuvan sopivan pituiseksi, että saan mahtumaan ne dvd-levylle (120min/video)?

Kun minulla on NeoDvd poltto ohjelma. Sillä kun poistan levyn ekstrat ja muut turhat ja poltan sitten levyn, niin ei tule ääntä, eikä tekstitystä.

Kun taas on sopivan pitkä elokuva ja voi polttaa suoraan (eka elokuva sisään ja sitten tyhjä dvd) niin kaikki toimii, äänet ja teksit, mutta ei jos leikkaan pois osia.

Mikäs auttaa siihen jos kopioin levyn eka kovalevylle, niin se näyttä että audio_ts kansio on tyhjä.Video_ts sentään on ok!Sit kun poltan dvd:n (kovalevyltä) niin ei silloinkaan tule ääntä eikä txt:tä.

Jos joku jaksaa neuvoa, olen erittäin kiitollinen!!

2.  
  3. ceecee

ceecee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itsekkään en näistä juuri mitään ymmärrä, mutta suosittelen lämpimästi dvd degrypteriä ja dvd shrinkkiä jotka saat imuroitua tuolta ohjelmat osiosta. Degrypterillä kopiointi suojaukset pois kovalevylle ja shrinkillä poltat ja pakkaat niin että mahtuu leffa noille levyille. Itse harrastan shrinkillä sitä, että re-authoroin kaikki muut pois paitsi itse leffan( ja äänet ja tekstit), jolloin noita ei tarvitse edes hirveästi pakata.

4. pixies

pixies Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pitääpä kokeilla! Kiitos todella paljon!

5. Dude84

Dude84 Guest

Pixies, osta dvd-leffat!
    Eivät ole kalliita.

Jaa tämä sivu