1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG LH-CX440 kotiteatteri

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Pallomasi 07.12.2004.

  1. Pallomasi

    Pallomasi Member

    Liittynyt:
    14.01.2004
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko kellään kokemusta kyseisestä laitteesta? Lähinnä nuo Divx ja Xvid- toiminnot kiinnostavat. Toimiiko subit ja onko firmistä mahdollisuus päivittää etc. ja onko laite hintansa arvoinen muutenkin?? ExPertti myy laitetta 349€ hintaan (LH-CX440P). Laite taitaa olla niin uunituore ettei LG:n sivuiltakaan löytynyt informaatiota, ainoastaan ohjekirja ja sekin oli puoliksi suomea ja puoliksi ruotsia...kävin äsken kysäsees expertiltä, mutta eivät osanneet oikein sanoa juuta ja jaata noista sub. ja srt.- teksteistä...eli jätin vielä ostamatta.
     
    Viimeksi muokattu: 08.12.2004
  2.  
  3. Pallomasi

    Pallomasi Member

    Liittynyt:
    14.01.2004
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo kävin sitten ostamassa kyseisen vehkeen. Kerron hieman infoa jos jotakin muuta laite kiinnostaa...
    eli Irtoteksteihin sain selvyyden kun luin "huolellisesti" tuon opaskirjasen läpi, siellä jossain huomautus-hommassa oli norjaksi kerrottu .smi., .srt ja .sub -tekstityksistä. Ja suhkoht hyvin ne toimivatkin. En ole vielä kerennyt kunnolla tutustumaan laitteeseen, mutta yhden leffan olen katsonut ja kymmenkuntaa kokeillut, kaikki tuntuivat pyörivän hyvin...fontin koko teksteissä saisi olla vähän isompi ja toisen rivin eka kirjain puuttuu jos 2. rivi on pisempi mitä 1.rivi...tällaisia pikku ongelmia. Tekstin taustalle tulee aina harmaa puoliläpinäkyvä jutska, mikä on aika hyvä ratkaisu...pienen totuttelun jälkeen...Eilen kokeilin kattoo yhtä leffaa, mutta jostain kumman syystä se ei löytänyt tekstityksiä...en sen paremmin kerennyt vikaa tutkimaan, mutta paremmalla ajalla sitten.
    Äänet on mielestäni hyvät (kerrostaloon ihan riittävät)
    Mutta laitan lisää infoa jahka tutustun ja testaan laitetta enemmän...
     
  4. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  5. wehnä

    wehnä Member

    Liittynyt:
    09.12.2004
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen kiinnostunut kyseisestä paketista! pääasiassa olis tarkotus kuunnella musiikkia että Mites toi musiikin kuuntelu? hyvin pelittää?

    Minkä värinen laite on? ja muutenkin minkälainen ulkomuodoltaan?
     
  6. Pallomasi

    Pallomasi Member

    Liittynyt:
    14.01.2004
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo ainakin MP3 -levyt toimii hyvin. Näytti kansioiden ja kappaleiden nimet hyvin. Normaaleja musalevyjä en ole kokeillut vielä, mutta eiköhän nekin toimi moitteetta. Äänenlaatu on minulle ainakin erittäin hyvä, mutta mulla ei ole paljon kokemuksia muista laitteista äänten suhteen...kaiuttimien säätöjä voi tehdä esim. kuinka kaukana subbari on kuuntelijasta, desipelejä voi säätää jokaiselle kaiuttimelle erikseen (-6 -- +6). Eli mielestäni ihan käypä vehje, jos etsii kotiteatteria, dvd-soitinta, vhs-videota, musiikinkuuntelulaitetta ja divx-soitinta...
    Laitteen mitat noin L430 x K81 x S360mm
    Väri Hopea, näyttötekstit ja muut nappien taustavärit sinisellä. Ihan nätin näköinen vempain...
     
    Viimeksi muokattu: 14.12.2004
  7. wehnä

    wehnä Member

    Liittynyt:
    09.12.2004
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    just just! Mites oletko katsonut musakonsertteja tai keikkoja kuuluuko kaikista kajareista vai vaan etukajareista?
     
  8. Pallomasi

    Pallomasi Member

    Liittynyt:
    14.01.2004
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tohon en osaa sanoa mitään kun en ole konsertteja/keikkoja viel kuunnellut...
     
  9. Pallomasi

    Pallomasi Member

    Liittynyt:
    14.01.2004
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuossa on nyt tullut muutamia elokuvia katseltua ja ihan tyytyväinen olen laitteeseen ollut...DVD-leffat toimii hyvin ja äänet on hyvät, ainakin minulle riittävät. Divx yms. leffoja laite toistaa suhkoht hyvin, joissakin leffoissa on havaittavissa hienoista nykimistä, ikäänkuin kuva tulisi hidastettuna...mutta informoin jahka taas tulee jotain outoa vastaan...
     

Jaa tämä sivu