Latasin koneelleni Fireburner-asennustiedoston.(sovellus. exe. tiedosto) Mutta nyt kun yritän poistaa sitä niin se ilmoittaa: "Yhteiskäyttövirhe. Lähde tai tiedosto voivat olla käytössä. Sulje kaikki ohjelmat jotka voivat käyttää tiedostoa..." Olisiko kelllään neuvoja et miten saan sen poistettua?
CTRL+ALT+DELETE-->prosessit välilehti,katso löytyykö toi tiedosto sieltä,jos niin sammuta sieltä ja poista sitten manuaalisesti.
Windows lukitsee joskus ihmeellisesti noita tiedostoja, vaikkeivat näkyisikään tehtävienhallinnassa. Jos ei löydy sieltä, niin koita käynnistää kone uusiksi ja jos ei vieläkään auta niin vikasietotilassa lähtee takuulla.
Joo siis kokeilin noita kaikkia keinoja mut mikään ei auttanut..tiedostoa ei pystynyt poistamaan. Se ilmoitti vielä samaa asiaa...et onko mitään vielä tehtävissä??
Joo siis eli latasin DC:llä koneelleni Fireburner-asennustiedoston.(sovellus. exe. tiedosto tai joku sellanen) Mutta nyt kun yritän poistaa sitä niin se ilmoittaa: "Yhteiskäyttövirhe. Lähde tai tiedosto voivat olla käytössä. Sulje kaikki ohjelmat jotka voivat käyttää tiedostoa..." Ja ei lähtenyt vikasietotilassa ollenkaan, sillä se silti ilmoittaa tuon 'yhteiskäyttö'virheen...mulla on jo ideat loppu etttä...ja virukset oon tarkistanut. Ei mitään. Ja mitä tuo rekisterin putsaus tarkoittaa?
Kokeilepas vikasietotila komentorivillä(tjsp), jos vain suinkin osaat komennot. Itse sain sitä kautta poistettua erään hankalan tapauksen, kun ei vikasietotilassa lähteny.
Rekisterin putsaus=poistat rekisteristä tuota ohjelmaa koskevat tiedot/rippeet.Hae esim:Regseeker ja putsaa sillä/sen avulla rekisteri. http://www.snapfiles.com/get/regseeker.html Käynnistä-->puhdista rekisteri.Katso sieltä mikä/mitkä viittaavat tuohon tiedostoon,kun löydät,klikkaa hiiren oikeaa ja valitse,avaa rekisteri editorissa.Löytää sieltä automaattisesti sen tiedoston ja poista se.
Juups..eli tota vikasietotila-komento juttuu en osaa yhtään ja sit tuo RegSeekeri niin en oikein löydä sit tiedostoa et mikä niistä regkeystä viittaa siihen tiedostoon....
jaa dc:llä latasit sen.. No itelläkin käyny aika usein tollai mutta on kyllä saanu poistettuu ku käynnistäny konee uudestaa.. Jos ei liikaa vaivaa niin asenna dc uudestaann.. Tai kokeile eka poistaa se Fireburner jaosta (jos on jaossa siis)..