... epäonnistui. Syntyvä DVD-video saattaa olla toistokelvoton. Haluatko jatkaa? Tuollaista tuo nero herjaa ja sitten näytölle tulee tietoa siitä ettei jokin ifo-tiedosto vastaa jotain BUP.-tietoa... DVD-r:n polttamisesta siis on kyse ja näin on tapahtunut jo parin leffan kanssa... Nousukausi j pirates of the caribbean. Levyn pystyy polttamaan, mutta sitä ei voi katsella edes tietokoneella... APUA!!
Aivan vinkkinä jos tuollaista tapahtuu niin kannattaa ensin koittaa polttaa rw-levylle, ettei tule taloudellisia tappioita turhaan.
se bup on sen ifo:n bäkuppitiedosto. periaatteessa riittää, kun toinen on kunnossa. tossa nero siis vaan vikisee, että niissä on eroavuuksia.
Graaaah! Mulla ihan sama juttu, ei vaan minkään dvd-videon poltto onnistu. Tulee ihan samat narinat kuin ketjun aloittajalla ja jos teen uudet Bup:it noista IFO:ista niin sitten tulee joku uusi valitusvirsi. DVD soittimella(sony DVP-NS355) noi leffat ei luonnollisesti pyöri eivätkä kyllä tietokoneessakaan (NEC 3500). Leffoina olleet butterfly effect ja LOTR FOTR SEE Aihiona on ollut verbatimin DVD+RW
Mulla on vastaavaa käynyt lähinnä noilla alunperin DVD-tallentavilla tehdyillä levyillä. Niissä ongelma on ratkennut kun on tuon BUP tiedoston kopioinut IFOksi. Eli käytännössä korvannut sen vanhan IFO tiedoston sillä BUPilla. Syytä tuohon en tiedä, epäilen että se jotenkin liittyy siihen miten nuo jotkin tallentavat DVD-soittimet tuolle levylle tallentaa? Mutta tosiaan itse teen aina testin RW:lle jos NERO tai muu herjaa jotain tiedosto(i)sta. Ja varsinkin jos itse teen DVD kooston niin RW:lle ensin testit.
Kertakäsittely IFOeditillä auttaa tohon vaivaan. Sämplää ifot ja bupit uuteen uskoon. Muistaakseni shrinkin joku versio tekee tota "yhteensopivuus" ongelmaa.