1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

3ivx konvertointi Xvid tai Divx:aan

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi Ruupertti 30.11.2004.

  1. Ruupertti

    Ruupertti Guest

    Tere,

    Nyt tarvitsisi apua tietäjiltä, jotka osaavat myös neuvoa.
    Ostin juuri UNITEDin dvx 4067K dvd-soittimen ilopissit housussa, olihan se niin halpa. Siinähän luvattiin mm. MPEG-4 toisto. Innostuin tuosta MPEG-4 toisto-ominaisuudesta, koska minulla on Olympus C770 digikamera, joka tekee Mpeg-4 formattia.

    Noh ilopissi kuivu ja housut tuli koppuraiseksi ja hämmennys oli valmis kun ko. soitin ei sitten toistanutkaan kameran tekemään videopätkää.

    Nyt olen aikani ihmetellyt ja olen kehittänyt teorian, että tuo digikamera tekee 3ivx käyttävää mpeg4:sta ja tuo DVD-soitin tukee sitten Xvid ja Divx -formaattia. Kysymys on seuraava:[bold]Voiko jollain ohjelmalla muuttaa tuota MPEG-4:n formaattia 3ivx:sta joko Divx:ään tai Xvid:iin?[/bold]

    Apuja?
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Kyllä tuo muunnos varmaan onnistuu, mikä tiedostopääte noissa 3ivx tiedostoissa on?
     
  4. Ruupertti

    Ruupertti Guest

    *.MP4
     
  5. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  6. Ruupertti

    Ruupertti Guest

    Kiitoksia avusta. Toi ei kuitenkaan toiminut, vaan mp4ui -ohjelma jumitti videoleikkeen alkukuvan ja teki vihreät raidat siihen päälle. No sain sen kuitenkin toimimaan Video Cleaner -ohjelmalla.


     

Jaa tämä sivu