1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Radix DT-2000TCX (120 €) vai Luxorit (99€)?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi rritari 17.11.2004.

  1. rritari

    rritari Guest

    Kumpi kannattaa ostaa terrestiaalikäyttöön? Please, kerro kokemuksistasi jos omistat jomman kumman. Molemmat on mainittu täällä nimeltä, mutta olis kiva tietää tarkemmin...
     
  2.  
  3. U2TAI

    U2TAI Member

    Liittynyt:
    26.11.2004
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Omasta kokemuksestani voin sanoa, että Luxorit on ainakin ihan käypä laite. Sain sen sillä 99:llä, mutta hinta on nyt Luxoritin kotisivujen mukaan noussut 129:ään. Radixista en voi kertoa mitään olennaista, mutta jos joutuisin uudelleen valitsemaan, niin valintani olisi ilman muuta se Luxorit. Ei johdu siitä, etteikö Radix olisi myös ihan käypä, mutta kun mulle on kertynyt kokemusta tosta Luxoritista, niin tuskin vaihtaisin sitä mihinkään muuhun (samassa hintaluokassa painivaan) koneeseen. Se kun kuitenkin toimii kuin Sveitsiläinen merkkikello, enkä ole joutunut painimaan teknisen puolen tukihenilöiden kanssa (ei ole ollut syytä).
    Olen kyllä ollut yhteydessä niiden konttoriin pariinkin otteeseen kysymyksieni kanssa ja se kaveri kertoi ihan asiallisesti vastaukset, joita halusin. Eli ei moitetta laittesta ja hyvä neuvonta löytyy nettisivujen yhteystiedoista, sekä itse sivuilta.
    Itse soitin Helsinkiin, mutta olihan niillä muitakin yhteystietoja. En tiedä miten iso lafka se on, mutta en ainakaan joutunut kuuntelemaan "hissimusiikkia"
    odotellessa, vaan sieltä vastattiin heti.
     
  4. Thammer

    Thammer Member

    Liittynyt:
    05.11.2004
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kuule rritari, Minusta tuntuu etta tuo U2TAI on kauppamiehia ettei olis vain tuo "Akke" nimimerkilla aikasemmin kirjoittanut. Se "akke" on duunissa luxorilla!! ..joten ala nyt santaa heti suoraa ostaan sita laitetta..Odota jos vaikka tulis muiltakin mielipideita, ja muita foorumeita.. Jos olet tahan asti ilman parjannyt niin odota nyt ihmeessa joulun yli, Takuulla joulun jalkeen taas tulee alennunmyynnit!
     
  5. cad60

    cad60 Member

    Liittynyt:
    01.08.2004
    Viestejä:
    75
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tai hae Gigantista Maximum T-901CX digiboxi 89 €lla !!
    Conaxin lukijalla ja M2 toimii .........
     

Jaa tämä sivu