kun polttaa dvd-elokuvan imagena DVD Decrypter:lla (eli Iso ja Read) nii mitä merkkaa noi "Test mode", "BURN-Proof" ja "Verify" ???? Kiitos!!!
Test mode tekee testipolton eli ei varsinaisesti polta levylle mitään, mutta katsoo että teoriassa kaikki toimii OK. BURN-Proof tekniikkan avulla ei pitäisi haitata vaikka polttimella ei saada tarpeeksi tietoa tarpeeksi nopeasti vaan polttaminen voi käydä välillä "tyhjä käynnillä" ja jatkaa sitten samasta kohdasta kun dataa on taas saatavana. Verify varmentaa polton jälkeen että poltettu data vastaa alkuperäistä.
itse ongelma on että: kun poltan imagen DVD-levylle DVD-Decrypterilla kaikki on ok, mutta sen jälkeen kun yritän poltaa sitä valmiiksi tullutta DVD-levyä toiselle DVD-levylle loppu kohdassa tulee read error...
Itselläni Dvd-decrypter poltto onnistuu alhaisimmalla nopeudella hyvin ohjelman mukaan vaikka 1x käy polton aikana 2.6x jostain syystä. Levyinä olen kokeillut Commodorea sekä Tdk:tä jotka kummatkin antavat samassa asemassa ilmoituksen "incorrect function". Kyseessä on Ps2-peli mistä yritän tehdä imagea huonolla tuloksella. Firmware-päivityksen olen ajanut NEC3500-asemaan juuri eilen. Mitä dvd-r merkkiä kannattaisi kokeilla seuraavaksi? Levyt eivät siis näy dvd-soittimessa, Ps2:sessa eikä dvd-asemassa