Elikkä tuli sitten paskoja levyjä, jotka ei suostu toimiin dvd-soittimessa. Se ei tunnista levyä. Neron cd-dvdspeed ei pystynyt testaan levyä loppuun, koska tuli virhe. Onko kukaan palauttanut tuonne mitään koskaan? Kuinka hoituu ja muita ohjeita?
Lähettele heille sähköpostia ja ilmoita minkä takia olet medioita palauttamassa.Vastaavat kyllä ja antavat sitten lisäinfoa asiasta
Kuinkahan nopeasti vastaavat tuolla info@nierle.de? Sitten olisi vielä kiva tietää kokemuksia palautuksista jos kellään on? Päteekö 14vrk palautusoikeus kuten Suomen postimyynnissä?
Noin 3 päivää meni kun vastasivat mun kyselyyn.Palautin yhden tornin DVD-kiekkoja kun oli pienoinen skraadu jokaisessa levyssä(valmistusvirhe). Laitoin heille s-podea jossa selitin ,että miksi olen palauttamassa levyt,laittoivat postia jossa ohjeet kuinka toimia.Silloin kun palautin (n.vuosi sitten)meni seuraavasti.Lähetin tuotteen heille omalla kustannuksella vikakertomuksen kera ja tilinumero.Paripäivää,tuli s-posti,jossa totesivat myös vian olevan tehtaalta peräisin ja hyvittävänsä tuotteen,laittoivat uuden tornin tulemaan (eivät veloittaneet postikuluja) ja palauttivat postikulut minun tilille.Pari päivää,rahat tilillä 4 päivää,levyt himassa.Ihan kivaa palvelua.
Ei kuulosta lupaavalta, mutta yritä ainakin vaihtoa ja ota ensin selvää tilaamastasi levyistä.. Siirtonopeustestejä ja levyjen laadun arvosteluja löytyy paljonkin...