1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

United Dvhr5086 kotiteatteri

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi riiali 02.11.2004.

  1. riiali

    riiali Member

    Liittynyt:
    31.08.2004
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    One Touch Recording
    Teho 200w rms
    Tallentaa DVD+R ja DVD+RW formaatilla
    1-6 tunnin tallennus
    DVD toistaa myös DVD-R/RW, SVCD, VCD, CD-DA, MP3 ja CD R/RW –levyt myös Photo CD:t
    Progressive Scan DVD:ssä
    FM/AM -viritin
    liitännät: 2x s-video in (1 edessä), 1x s-video out, 2x (3rca) in (1 edessä) 1x (3rca out, 2x scart (1x in 1x out), coaxial out, componentti rgb out

    onko kellään kokemuksia kyseisestä laitteesta?? ei ole kauheen pahan hintanen ja siinä ois 2 vuoden takuu...
    aikas hyvin tuntus olevan noita liitäntöjä...
    onko united yleensä mimmonen merkki?? ei tunnu niitten nettisivuja vaan löytyvän mistään...
     
  2.  
  3. kanava

    kanava Member

    Liittynyt:
    20.12.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Viikon verran testattu, mutta ei vielä kovin kattavasti. Eka havainto että kaukosäädin tai IR vastaanotin on heikko(patterit uusittu). 2 metrin päästä saa painella olan takaa, että toimii. Eri kanavien välisen viiveen säätö puuttuu. Vahvistus on kyllä säädettävä joka kanavalle DVD (CD) moodissa.
    MP3 soittoa en ole saanut toimimaan. Tallennus OK. Olen purkanut digipoksia ja 3h/disk olen ollut tyytyväinen laatuun. Maksimissahan normaali DVD:lle pitäsi pystyä tallentamaan 6h.
    kanava
     
  4. kanava

    kanava Member

    Liittynyt:
    20.12.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Viikon verran testattu, mutta ei vielä kovin kattavasti. Eka havainto että kaukosäädin tai IR vastaanotin on heikko(patterit uusittu). 2 metrin päästä saa painella olan takaa, että toimii. Eri kanavien välisen viiveen säätö puuttuu. Vahvistus on kyllä säädettävä joka kanavalle DVD (CD) moodissa.
    MP3 soittoa en ole saanut toimimaan. Tallennus OK. Olen purkanut digipoksia ja 3h/disk olen ollut tyytyväinen laatuun. Maksimissahan normaali DVD:lle pitäsi pystyä tallentamaan 6h.
    kanava
     

Jaa tämä sivu