1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Muutama Kysymys Aiheesta "DVD" ?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi SerZo 28.10.2004.

1. SerZo

SerZo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen hankkimassa muutaman päivän kuluttua (1) polttavaa DVD-asemaa. Harkinnassa on Dual-l asema. Mitä polttavia DVD-asemia kannattaisi ostaa - mitä suosittelette. Minkä laatuinen Lite-On DVD itsellä ollut pari Lite-On CDRW, joista hyviä kokemuksia. Mikäli löytyy vinkkejä DVD(polt)ostoon niin otan mielelläni niitä vastaan.

Toinen kysymys koskee siis omien DVD:n kopiointia. Onko paras-helpoin vaihtoehto kopioida "Shrinkillä" DVD-levy vai voiko esim. "alcohol 120%" kopioida DVD-levyä(ilmeisesti ei), mutta onko muita vaihtoehtoja?
    Samaan kategoriaan otetaan käytännön vinkkejä vastaa koskien myös poltettavia levyjä jne.

SerZo

2.  
  3. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse suosittelisin asemaksi joko Nec ND-3500 tai Pioneer DRV-108. Nec ei ehkä lue täydellisesti levyjä mutta polttaa erittäin hyvin. Täällä erittäin pitkät ja tarkat testit eri asemista: http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Home.aspx?CategoryId=1 kannattaa lukea ainakin ne Conclusion sivut niistä testeistä, niin pystyy miettiin mikä on se sinua varten tehty polttava.

Shrink on hyvä pakkaamiseen, ja nerolla taas polttaisin. DVD-decrypterillä pitää joskus purkaa cryptaus levyista, aina shrink ei osaa.

4. SerZo

SerZo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo kiitos. Pitää laittaa asemat harkintaan. Vielä ei selvinnyt, että voiko "Alcohol" ohjelmalla polttaa kuvaa DVD:deestä.

Lähinnä kai on kysymys, ettei jaksaisi alkaa kovin monen ohjelman kautta väsäämään DVD:stä kopsua niinkuin käy kun väsää DVD.. divx tms.

Tietokone-lehdessä oli mielenkiintoinen artikkeli DivX ja siinä mainittiin ohjelma Divx-doktor kehuttiin sitä helppokäyttöiseksi pitää kai kokeilla koska olen(laiska).

Huomenna tai viimeistään maanantai aamuna menen asentamaan "DVDRW".

5. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No pelkällä shrinkillähän pärjää aika pitkälle kun osaa myös polttaa (tietääkseni).

6. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
  7. SerZo

SerZo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ok thx vastauksista-neuvoista. Noilla pääsee eteenpäin. Alchol pitää kai itse kokeilla.

Jaa tämä sivu