1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

avista DVD:ksi ja subien kanssa

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi MoZar 21.10.2004.

1. MoZar

MoZar Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen saanut avin DVD formaattiin, mutta olisi yksi ongelma millä minä saan siihen lisättyä sellaiset tekstitykset jotka saa kaukosäätimestä pois??

2.  
  3. AnthonT

AnthonT Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sinun pitää koostaa DVD jollakin ohjelmalla joka ymmärtää tekstitystä. Itse käytän DVDAuthorGUI-nimistä ohjelmaa, joka on mielestäni todella helppokäyttöinen ja toimivaksi todettu ohjelma. Ääni ja video pitää olla "irroitettu" erikseen ja tekstityksenä voi käyttää esim. srt-muotoa. Ohjelmalla voi myös tehdä DVD-SVCD:tä irtotekstein.

4. koskijus

koskijus Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Aloittelijan kysymys tähän liittyen. Kauan tuossa operaatiossa menee, aveista jos koostaa dvd -formaatiin täyden levyn (itselläni sarjoja aveina, ja olisi kiva saada ne dvd:ille)? Pysyvätkö filejen koot suht' samoina (eli voiko laskea että 300 MB avi vie muunnettuna dvd:stäkin vain 300 MB...)?

5. FinnShawk

FinnShawk Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itselläni ainakin normaali asetuksin TMPGencillä pakattaessa alkuperäisen avi tiedoston (n. 350Mt)koko muttuu moninkertaiseksi DVD-muodossa (n. 1.5Gt).

6. MoZar

MoZar Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    eli voinko minä lisätä tekstitykset myöhemmin vaikka polton yhteydessä?

7. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Jaa tämä sivu