1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DigiTV-alue sisältö väärillä urilla.Admin vois poistaa turhat hakkerointi kyselyt.

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Karila 21.10.2004.

  1. Karila

    Karila Guest


    Minusta tämä DigiTV-alueen sisältö on mennyt pelkäksi hakkerointikysely alueeksi.

    Jokainen joka haluaa hakkeroida Canal+:n niin vois etsiä tietoa ensiksi ja sitten inistä.

    Samasta asiasta inistään päivästä toiseen. Minä ainakin haluan ratkaista ongelman eka itse ja sitten jos pakko on niin sitten kysyn.

    Luultavasti saman asian kysyjät ovat muussakin elämässä aikaan saamattomia löysä lasseja.
     
  2.  
  3. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Hmmh....itse asiassa olen hiukka eri mieltä asiassa..

    Noh ensinnäkin tämän laillisuuden takia tämä homma on karannut ehkä käsistä, mutta mutta.....

    Eikös tämän tiedon haku ole nimen omaan erilaisilta foorumeilta kerättävän tiedon keruuta?

    Vai mistä itse haet tietoa asiaan?

    Ainoa on tietty mikä itseänikin ärsyttää on SE, että samaa asiaa vongutaan yhä uudestaan ja uudestaan uudella viestiketjulla.

    Kun vois käyttää tota hakuakin.
     
  4. Karila

    Karila Guest

    Threadin otsikkona olikin:

    Admin vois poistaa turhat hakkerointi kyselyt...
    Painotan sanaa TURHAT.

    Samaa asiaa mongutaan edes takas. yhden kerran tekis palstalla searchin niin vastaus löytyis.

    Tämä marina vie tältä palstalta infon kun jokainen keskustelu on pelkkää saman asian kysymistä. Harva jaksaa edes näihin kysymyksiin enää vastaa.

    Varmaan seuraava threadi on kirjattu otsikolla

    "Piraatti kortti toimiiko, Vastaus äkkiä on kiire"

    HAH
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 21.10.2004
  5. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Juu otsikkosi oli erilainen kuin viestiketjussa esiintyvä tekstisi sisältö....
     

Jaa tämä sivu