Tuli tuossa mieleen, kun noita DVD:itä olen varmuuskopioinut ja extroja poistellut, että miten tuollainen DVD:n kopio mahtaa käyttäytyä, jos siitä poistaa ennen menuja tulevia osia. Eivät minua ne lakitekstit haittaa, mutta jossain DVD:issä on joskus ennen menua muiden elokuvien trailereita, jotka vievät turhaa tilaa. Eli sotkeeko jotenkin menua/jotain muuta, vai voiko nuo trailerit poistaa?
Joo, mutta nyt siis juuri minulla oli mielessä menujen jättäminen ja extrojen poisto. Tarkoitus olisi poistaa ennen menua tulevia trailereita, mutta en ole varma, miten elokuva sen jälkeen käyttäytyy. Osaako se hypätä automaattisesti tuohon menuun jos sitä ennen tulevia osia ei olekaan?
Tuolla ohjeella nekin lähtee: http://www.nefernetti.com/dvd+menu.htm ..ei iso vaiva o kattoo soittimella niitä "item"-kohtia läpi. Menu-sarakkeeseen ei tartte koskee lainkaan ja se tulee toimivana.
No, päätinpä sitten kokeilla itse ja hyvin näkyy toimivan. Kokeilin 102 dalmatialaisella, josta poistin ennen menua muiden elokuvien trailereita ja ei mitään ongelmaa. Käytössä oli CloneDVD, mutta samalla tyylillä näkyy menevän kuin tuossa mikan neuvomassa oppaassa.