Kertokaa mielipiteenne ja kokemuksenne seuraavasta laitteesta. Olen aikeissa ostaa DVD-soittimen ja kävin kaupassa tutustumassa laitteisiin. Ihastuin JVC-N5. Tuntui toistavan omat Nerolla poltetut SVCD-kotivideot. Myös menu löytyi SVCD:ltä (Sonyllä emme myyjän kanssa saaneet menua näkyviin). JVC:n esitteessä luvataan toistettaviksi formaateiksi: - DVD-video - DVD-R (Video format) - CD - SVCD/VCD - CD-R/RW - MP3 (CD-R/RW) - digitaaliset still-kuvat (JPEG CD-R/RW:ssä) Elikä olisiko hyvä ostos? Aikomukseni olisi ostaa jossain vaiheessa polttava DVD omia kotivideoita varten. (Tällähetkellä minulla on JVC-157 digivideokamera, PC:llä Pinnacle Studio 8 -ohjelmisto ja PC:ni on 1GHz Celeron muistia 448Mb ja editointi tuntuu toimivan hyvin. Studio 8 tuntuu ainakin näin aloittelijalle sopivaksi editointiohjelmaksi. Raimo
http://www.vcdhelp.com/dvdplayers.php?DVDnameid=1354&Search=Search&#comments Ihan OK ostokselta vaikuttaa kunhan hinta on vain kohdallaan. SVCD-tuki subeilla ja audioilla on aina bonusta.
Ostin itse tuon muutama viikko sitten ja olen erittäin tyytyväinen. Käyttöni on pääasiassa ollut SVCD puolella. Maksoin 320 eur. Näitä ei hirveän paljon ole myynnissä, mutta silloin Expertiltä löytyi 5 kpl Helsingin päästä.