1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DVD-soitin

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi Raimo 14.11.2002.

1. Raimo

Raimo Guest

Kertokaa mielipiteenne ja kokemuksenne seuraavasta laitteesta.

Olen aikeissa ostaa DVD-soittimen ja kävin kaupassa tutustumassa laitteisiin. Ihastuin JVC-N5. Tuntui toistavan omat Nerolla poltetut SVCD-kotivideot. Myös menu löytyi SVCD:ltä (Sonyllä emme myyjän kanssa saaneet menua näkyviin).
    JVC:n esitteessä luvataan toistettaviksi formaateiksi:
    - DVD-video
    - DVD-R (Video format)
    - CD
    - SVCD/VCD
    - CD-R/RW
    - MP3 (CD-R/RW)
    - digitaaliset still-kuvat (JPEG CD-R/RW:ssä)

Elikä olisiko hyvä ostos? Aikomukseni olisi ostaa jossain vaiheessa polttava DVD omia kotivideoita varten. (Tällähetkellä minulla on JVC-157 digivideokamera, PC:llä Pinnacle Studio 8 -ohjelmisto ja PC:ni on 1GHz Celeron muistia 448Mb ja editointi tuntuu toimivan hyvin. Studio 8 tuntuu ainakin näin aloittelijalle sopivaksi editointiohjelmaksi.

Raimo

2.  
  3. Khauron

Khauron Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
  4. Beaver

Beaver Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ostin itse tuon muutama viikko sitten ja olen erittäin tyytyväinen. Käyttöni on pääasiassa ollut SVCD puolella. Maksoin 320 eur. Näitä ei hirveän paljon ole myynnissä, mutta silloin Expertiltä löytyi 5 kpl Helsingin päästä.

Jaa tämä sivu