1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Gigabyte Go-W0808A

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi ResoNas 15.10.2004.

1. ResoNas

ResoNas Guest

Ostin tossa eilen ton DVD-aseman. Tuli tässä mieleen, että pystyykö ton fläshäämään dual layer polttovaksi? Olen saanut sellaisen käsityksen, että vois pystyä, mutta millä firmwarella?

2.  
  3. jonttu

jonttu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No morjes,
    pohdiskelin ite just samaa asiaa, mutta en ole vielä kokeillut. Alkuun pääset osoitteella: http://codeguys.rpc1.org/oc.html

Kerro sitten kuinka kävi ;o)

Mistä muuten olet löytänyt kakskerroslevyjä - vai oletko?

jonttu

4. ResoNas

ResoNas Guest

Joo... Katsele sinä vaan turvallisesti sivusta. :)

Kyllä toi sivu on entuudestaan tuttu, mutta kiitos kuitenki.

Ihan mielenkiinnon vuoksi kysyin, onko vastaavaa kokeiltu tällä foorumilla. Ei mulla sinäänsä mitään tarvetta noille dual kiekoille oo, ainakaan hintansa puolesta (15 euroo/kiekko). :)
    Sillon ku on, niin varmasti vaihdan biosin asemasta.

Ainakin verkkokaupasta löytyy ja varmaan muistakin nettimyymälöistä. Ei oo vielä kaupoista tullu kateltua. Olis kiva tietää, että tukeeko tavalliset DVD-soittimet tollasia levyjä, mutta epäilen vahvasti. Oishan siitä tietysti etunsa.

5. artsipus

artsipus Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen juuri ostamassa samanlaista asemaa, kannattaako? Eli onko toiminut hyvin / mitään valittamista?

6. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    DL levyt tällä hetkellä n.10e/kpl

7. ResoNas

ResoNas Guest

Hyvä ja halpa asema. Uutena ostettu ja makso vaan 60 euroo.

8. Moisio

Moisio Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Halpa on, muttei hyvä.
    Ite ostin sellaisen ja vaihdoin kerran takuuna kun ei suostunut polttamaan kunnolla. No se uusi toimi yhtä hyvin/huonosti.

Yhteenveto:
    Ei polttanut ollenkaan
    TDK DVD+RW:tä eikä nimetöntä halpis 2x DVD-R, levyssä ei labeleja.
    Ja poltti vain osan Princon DVD-R 4x non printedeistä.
    Noista Princoista ei sitten toisessa kotisoittimessa (Pioneer 717) toiminut yksikään, mutta toisessa (AFK 106) osa toimi, osassa kuva pikselöityi pikkaisen.
    Ostin sitten NEC 3500:sen ja sillä paloi kaikki nuo edellä mainitut, ja toimi myös molemmissa kotikoneissa moitteitta.
    Joko toi Gigabyte ei ole niin hyvä, tai mulle sattui 2 huonoa yksilöä.

Timppa...

9. ResoNas

ResoNas Guest

No mulla ainakin on toiminut tähän mennessä ihan moitteettomasti. Käytössä Fujin ja Memorexin levyjä. Vois kokeilla jossain vaiheessa toista BIOSia.

10. jartar

jartar Senior member

Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Sony 700A = LiteOn 832S = Gigabyte GO-W0808A. Nettiä selailin ja noin väittivät. Elikkä kyseiset asemat on kaikki Liteoneja. Ja siitä syystä pitäisi onnistua tuo dual layeriksi muutto firmwarella. Tosin jos uuden ostaa niin eiköhän kannata ostaa "oikea" dual layer koska eihän ne ole enää kalliita. Ja niitä levyjähän saa jo nykyään 7 euroon/kpl mutta eiköhän ne siitäkin halpene. Ja kyllähän noiden pitäisi olla ihan toimivia polttavia vaikkei todellakaan sinne parhaimpiin kuulu. Kunhan ostaa laatu aihioita niin ongelmia ei pitäisi olla.

11. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä ne DL levyt laskee ihan kohtalaista vauhtia. Pari kk takaperin sai pulittaa vielä sen 15€.
    Sitä en vaan ymmärrä miksi kaksipuolisetkin levyt maksavat 10€. Vai eikö niille ole vain käyttöä.

12. Shadown

Shadown Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    No mulla on DL asema niin kysynpä vaan miksi ostaisin kaksipuolisia levyjä DL levyjen sijaa?
    Kun kakpuolisissa levyissä joutuu puolta kääntämään käytössä.

Joten olisiko tämä syynä miksei niitä myydä ja niiden hinnat ei laske?

13. JaspaJami

JaspaJami Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse itseäni lainaten "Vai eikö niille ole vain käyttöä." Eli niinkuin sanoin, onko syy vain siinä että niille ei ole käyttöä.

Jaa tämä sivu