No nythän on piru merrassa. olen siirtänyt toiselta levyosiolta toiselle avi elokuvan,ja nyt kun yritän katsoa sitä niin tulee pelkkää musiikkia ei tunnista enään elokuvaksi vaan soittaa ainoastaan musiikkia mikä ei edes kuulu kyseiseen elokuvaan.toivottavasti joku saa tästä edes selkoa kun on niin vaikea tätä edes selvittää. Laitan tähän vielä esimerkin,jos selventää eli: Tiedoston nimi: Disney - Dumbo DVDrip (Finnish).avi koko on 650Mt.Kun klikkaan käyntiin niin tulee Elviksen musiikkia koko perhanaan elokuvan ajan (onneksi sentään biisit vaihtuvat)
Eipä näköjään enää ole kaupasta ostaessakaan takuuta siitä mitä saa. Gigantista ostin DVD:n ja kotelo oli tyhjä, ja oli vielä viimoinen kappale koko kaupassa.
Ensinnäkin Gspot ilmoittaa joka kohdassa na,ja toisekseen ennen tuota levy siirtoa ollaan muksujen kanssa katottu esim.tuo kyseinen elokuva aivan toimivana. Ja nyt sitten muksut olisi halunnut iskän pelastavan päivän elokuvan kera,mutta iskä vastaa vain että kelpaako Elvis. Siintähän se riemu syntyi.
jaahas, mistähän se elvis on sinne tullut, outoa on. Eikö edes audio kohta kertonut mitään tiedostosta? Voithan tietysti ladata sen Divfix:iin ja koittaa ajaa läpi "rebuild index" taikka ladata virtualdubiin ja katsoa mitä se siitä sanoo, ihmetyttää tuo Elvis vaan.
Juu ei kerro audio kohtakaan mitään. Olen kokeillut fixata jos jollakin ohjelmalla joista mainittakoon Video Fixer,All Media Fixer,rmFixJoiner,DivXfixJoiner,asfFixjoiner. Että Tuossa alkuun muutamia,ja tulos on aina sama ilmoittaa että ei ole AVI file. (Taju Tässä Lähtee Kohta)
Juu kyllä tiedoston koko on ihan oikein,ja levykin on eheytetty. Ja näitä on usieampia elokuvia mitkä on muuttuneet musiikiksi n.15 kpl
joo itselläni oli samantapainen juttu. Kopioin musiikkia,kuvia,videoita CD-RW levylle. Formatoin kovon ja siirsin rw-levyltä tiedot formatoidulle kovolle. Kas vain,kuvista ja kappaleista puolet on sellaisia, joita ei voi avata, joistakin videoista kuuluu vain niihin kuulumatonta musiikkia. Tämän älysin tietenkin vasta sitten kun olin jo formatoinut kovon! x(
Juu noinhan minullakin kävi ainoo ero asiassa että siirsin kovolta kovolle jonka olin formannut. Mahtaako noita enään saada pelastettua lainkaan.
Elvis elää näillä Disneyn filmeillä, esim Lilo & Stitch esittelyssä http://www.kidsdomain.com/reviews/product.php?pid=240: "With classics like Bambi and Dumbo, Disney has long ago very set high standards for quality of their films. And, should you be an Elvis fan especially, this film is sure to please!" Pros - Elvis songs for the soundtrack - A Walt Disney movie!