1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

nokia 260c

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi colazo 10.10.2004.

  1. colazo

    colazo Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2004
    Viestejä:
    272
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ciao mä ostin juuri ton nokian 260c dikiboxin jossa on 80g kovalevy. mutta mä aloin ihmetellä että mistä mä saan ostettua tai hankittua siihen noita kortteja että pääsis katsomaan maksullisia kanavia. ja sit viel ku siinä on liitäntä mahdollusuudet tietokoneeseen niin mitä sillä voi sit koneella tehdä. olis todella kiva jos voisitte pikkasen auttaa kun itsellä ei ole näistä mitään tietoa. kiitos jo etukäteen.
     
  2.  
  3. sat2003

    sat2003 Guest

    ite hommasin toot.fi:sta
     
  4. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jos tuo on kaapeliversion poksi kuten tuo C tuossa lopussa hiukka antaa ymmärtää niin siinä ei aukea tällähetkellä ainakaan mun tiedossa olevista korteista/softissa mikään kanava.
    Paitsi tietty jos ihan laillisesti haet kortin/sopimuksen lähimmästä puhelinlaitoksestasi.
     
  5. colazo

    colazo Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2004
    Viestejä:
    272
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no höh eikö mulla siis ole mitään tehtävissä jos haluisin saada kanavat näkyviin tolla nokian 260c (kaapeli) versiolla?????
    toivottavasti joku osais neuvoa jos vaan on mahdollista. ja entäs jos nyt ei saa näkyy niitä kanavia niin mitens tulevaisuudessa?
     
  6. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Sulla ei ole mitään tehtävissä.
    Ehkä joskus jos keksitään joku kortti/softa yhdistelmä joka hakee itse aukasukoodit.
    Meinaan nuo koodit ovat kait ihan puhelinlaitos kohtasia, joten jos joku selvittää aukasu koodin jossain niin se ei tarkoita, että sinun alueellasi olevassa kaapelissa näkyisi samoilla koodeilla kanavat.
    Tietty sulla on se mahis, että vaihdat tuon masiinan T mallin boxiin ja ostat siihen Nokian sisäantennin kuten itse tässä olen suunnitellut.
     
  7. poisoned

    poisoned Regular member

    Liittynyt:
    25.04.2003
    Viestejä:
    774
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miksei samantien DVB-S boxia? Pirusti kanavia ja koodit löytyy..
     
  8. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Joillakin kun ei tunnu menevän lamottiin, ettei kaikkilla ole mahdollisuuksia/halua alkaa virittään jotain lautasta.
     

Jaa tämä sivu