Tv-kortti

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi japo76 07.10.2004.

1. japo76

japo76 Guest

Ostin Hauppaugen tv-kortin, Wintv Go-2:n... muuten toimii kyllä ihan hyvin mutta kuvassa on aika paljon raidallisuutta?! Ja en tiedä mistä moinen johtuu... Tätä raidallisuutta ei siis esiinny kuin tietokoneen kautta, normaali telkku näkyy ihan hyvin. Olisiko jollakin ollut samanlaisia ongelmia ja milläköhän mahtaisi saada kuvaa paremmaksi?

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    esiintyykö toi antenniliitännän kanssa tuo ongelma?
    jos esiintyy niin onko maadoitus kunnossa?

4. HTT

HTT Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ethän vain tarkoita tuolla raidallisuudella lomitusta?
    Millä softalla katsot ohjelmia?Itsellä WinTV Go-kortti, ja ainakin DScaler poistaa lomituksen mainiosti, mutta WinTV2000-softasta en löytänyt lomituksen poistoa.

5. cronos

cronos Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu mulla on tod.näk samaa vaaka raidallisuutta bt878 piirillä olevalla kortilla kaapatessa, raidat ja kuvan muutenkin olen kaappauksen jälkeen saanut hyväksi vdubin omalla "huonolla" deinterlace filsulla ja miedosti säädetyllä 2dcleaner filsulla.

Mutta viisaammat hyvät avisynthin tai vdubin deinterlace filsut eivät raitoja juurikaan poista.

6. japo76

japo76 Guest

Kattelen juuri tolla WinTV2000:lla noita ohjelmia... ja raitoja siis on... Mut mitä tarkotat tolla lomituksella?

7. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
  8. cronos

cronos Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu tuo on puhdasta lomitettua kuvaa mutta mun tapauksessa kuva ei ole lomitettua vaan ihan erilaista raidallisuutta, mutta siitä pääsee eroon sillä vdubin omalla huonolla lomituksen poistolla+2dcleanerilla, se vdubin filsu vissiin blurraa kenttiä hieman aivottomasti.

Jaa tämä sivu