1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Medion MDT4200PVR nauhoitusongelma

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi henkkaesp 07.10.2004.

  1. henkkaesp

    henkkaesp Member

    Liittynyt:
    04.10.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin pari päivää sitten Medion MDT4200PVR -laitteen. Nyt huomasin nauhoittaessani urheilukanavan puolelta aivan koeluontoisesti, että kiintolevy näyttää pelkkää digimössöä. Ääni ei tule kuin pätkittäin ja kuva on useampaan poikki ja pystyraitaan jaettuna. Samaan aikaan tv:ssä kuva on moitteeton.

    Ylen kanavilta nauhoitettu lähetys näkyy sellaisena kuin mitä se näkyisi tv:n puolelta katsottuna.

    En tunne alaa juuri ollenkaan, joten jos jollain olisi hyviä neuvoja asian suhteen, olisin hyvin kiitollinen.
     
  2.  
  3. username6

    username6 Member

    Liittynyt:
    05.05.2004
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Todennäköisesti se takana oleva pieni välijohto virittimien välillä on viallinen. Kokeiles toisella johdolla.
     
  4. ErnoP

    ErnoP Member

    Liittynyt:
    07.10.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minä olen yrittänut nauhottaa Canal+ -kanavilta ohjelmia. Nauhoitus loppuu heti alkuunsa ja ruudulle tulee teksti "tarkista antennijohto". Muilta kanavilta nauhottaminen on sujunut hyvin, tosin Urheilukanavalta ei ole vielä yrittänyt nauhottaa.
     
  5. W_2004

    W_2004 Member

    Liittynyt:
    15.07.2004
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, mulla oli samantyylinen ongelma. Ylen kanavat tallentu ok, mut kaikki muut oli mössöö.

    Olin hieman kääntänyt sitä läpivientijohtoa eri asentton ja tietämättäni rikkonut sen. Schneider ystävällisesti lähetti uuden tilalle.
     
  6. ErnoP

    ErnoP Member

    Liittynyt:
    07.10.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos vinkistä! Vaihdoin välikaapelin ja nauhoitus onnistui. Olisi varmaan kannattanut uskoa purkkia kun se sanoi "tarkista antennijohto". ;-)
     
  7. henkkaesp

    henkkaesp Member

    Liittynyt:
    04.10.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Toinen antennijohto auttoi. Se pieni johdonpätkä, joka tulee koneen mukana, sillä kuva on aina pelkkää mössöä. Nyt laitoin siihen pelkän antennijohdon ja heti homma toimi.

    Johdonpätkää pois ottaessa jäi käteen pelkkä johto. Liitinosa jäi koneeseen. Kävin Info Caressa koneen kanssa ja sieltä annettiin uusi johto. Samalla ottivat sen liian tiukan liittimen pätkän pois. Antoivat samalla tiedon, että laita tavallinen antennikaapeli pätkän tilalle.
     

Jaa tämä sivu