mun näytönohjain ei toimi!!!!! se ei vaihda resoo... tai vaihtaa se, mutta jos parannan grfiikkaa niin se venyttää kuvaa ruudun ulkopuolelle ja päinvastoi heikentäessä... sillon kun se meni, niin äänet lähti samalla. ne sain palautettua järjestelmän palautuksella. mulla on radeon 9000 pro, mutta sen ei kai pitäis vaikuttaa mitää... kaverilla samanlaisia ongelmia vaikka uus g-force!!!! mitä pitäis tehä???????
parannan grfiikkaa niin se venyttää kuvaa ruudun ulkopuolelle <-tarkoitatko tuolla et resoluutiota kun vaihdat niin kuvan näkyvä osa menee näytössä ruudun ulkopuolelle? kokeiles säätää näytön asetuksia näytöstä ei windowssista, sieltä pitäisi saada siireltyä ja muokattua kuvan kokoa, jos resoluution vaihdossa kuva menee ohi..
joo.. kuva menee ruudun ulkopuolelle... jos olen työpöydällä ja reso parhaillaan niin pääsen kyllä työpöydän joka reunaa mutta ne ei mahdu samaan kuvaan. oon kokeillu säätää näytön asetuksista, ei auta.. esim nhl 2005 parhailla resoilla en näe alemman maalin taakse... kuva on´siis ruudun ulkopuolella eikä ruudussa. se mikä on ruudussa niin sitä voi säätää asetuksista mutta en saa kuvaa oikeeseen kokoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
no oon kokeiilu, eikä auta... sitä pystyy venyttää ja kaventaa mutta VAIN sitä mikä on ruudulla sillä hetkellä näkyvissä...
se vaan meni samalla kun kone tilttas... äänet meni samalla mutta sain ne takas. mutta ennen kun sain ne niin winamp toi esii jonkun nettisivun jossa haukuttii windowsia ja siinä oli jokku ohjeet, mutta kun toi tietokone englanti ei oo vahvin ala niin ne meni vähä ohi... enkä muista osotetta enää
Auttaako jos kohdistaa kuvan näytöstä tai ajureilla? Ootko kokeillut säätää ajureiden avulla? Eli sieltä näytönasetuksista Ati:n välilehdeltä Displays->Monitor->Adjustments Ajureiden poistoa ja uudelleen asennustakin voisi testata. http://www.ati.com/support/driver.html
Mitkäköhän mahtaa olla sen NHL 2005:n parhaat graffat.. Voihan se olla et sun näyttös ei vaa tue niin isoo resoo (esim mun 19" kuvaputkessa max on 1600x1200 ettei mee reunojen yli). Ja sen näytönkii ajurit saattaa auttaa (ei siis näyttiksen) jos näyttiksen ajurit ei auta.
Olen törmännyt samaan ongelmaan jo pari kertaa ja aina ongelman ydin on ollut Service Pack 2. Kummatkin koneet käytti ATI:n näyttistä ja kummatkin korjaantui uusimmilla ATI:n näytönohjain ajureilla.
ei auttanu uudet ajurit!! jotain muuta tarttis keksiä! vieläkö riittää luovuus jollai??? kaikki apu olis ny tarpee!!
kuinkas vanha näyttö sulla on? näyttiksen pitäis suurempiakin resoluutioita tukea, mutta näyttö onkin eri asia. etippäs tämä, työpöydältä klikkaat ominaisuudet hiiren oikealla napilla, sen jälkeen asetukset sivu, josta lisäasetukset, sieltä näyttölaite sivu, ja kerroppas mitä sun virkistystaajuudessa lukee.
Formatoi koko Pas** Win sileeks ja hei muuten Win98 RULES!:O) Asennat kaikki uudelleen.. rauhassa ajan kanssa
Joo XP on ainakii arsesta (tosin mul on valitettavasti se mut melkee 98 näkösenä yms ku oon tän semmoseks säätäny.. niin törkeen raskas muute)
...Auttaisi jos postitaisit koneesi specsit...eli näyttö(malli ja koko), näytönohjaimen ajuri versio, muistin määrä. ja vielä kun on kysymyksessä kohtuu uusi peli ja heikko näytönohjain niin veikkaisin että luulet hiukan liikaa koneestasi ja sen kyvystä pyörittää peliä. Yrittäisin ainakin laskea pelin asetuksista resoluutiota... Windows harvemmin aiheuttaa kyseistä ongelmaa vaan käyttäjä. jos XP on liian raskas koneesesi niin asenna Windows 2000 joka on kevyempi.